> Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej


 


        Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej


Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn.:
Budowa sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ciechanów

I. Zamawiający: Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów
tel./fax: 23 672 26 46; e-mail: urzad@gminaciechanow.pl,
adres strony internetowej: www.gminaciechanow.pl

II. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71320000 -7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200 – 3 Usługi projektowania rurociągów
71248000 – 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

 

III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i prawomocnych decyzji pozwoleń na budowę (zgłoszeń robót budowlanych) zadań:

Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Modła, gmina Ciechanów

Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pęchcin, gmina Ciechanów

Zadanie nr 3 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Niestum ul. Spokojna, gmina Ciechanów

Zadanie nr 4 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gąski, ul. Azaliowa, gmina Ciechanów”

Zadanie nr 5 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdówek, gmina Ciechanów  ( dz nr ew. 144/8 do 144/4)

Zadanie nr 6 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdówek, gmina Ciechanów(dz nr ew. 40/5 do 43/3)

Zadanie nr 7 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nużewko, gmina Ciechanów

Zadanie nr 8 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Niestum, ul. Polna, gmina Ciechanów

Zadanie nr 9 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdowo, gmina Ciechanów

Zadanie nr 10 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów (dz nr ew. 11/36, 11/38)

Zadanie nr 11 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów ( dz nr ew.32/3, 32/4)

Zadanie nr 12 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rutki Begny, gmina Ciechanów

Zadanie nr 13- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów” (dz nr ew. 161/3, 32/1, 26/48, 26/49)

2.Projekty budowlane należy wykonać wg oddzielnych opracowań zmierzających do uzyskania oddzielnych decyzji (ostatecznych) o zatwierdzeniu projektów budowlanych i uzyskaniu pozwoleń na budowę  (zgłoszeń budowy, robót budowlanych)

Wykonawca zobowiązany jest uzyskać warunki techniczne wydane przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Ciechanowie Sp. z o. o, ul. Gostkowska 81,                           06-400 Ciechanów dla każdego zadania oddzielnie.
Projekty powinny zawierać rozwiązania sprawdzone, funkcjonalne, nowoczesne i bezpieczne w eksploatacji. Wykonawca uzyska wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowych, stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z normami. W związku z
tym Wykonawca zobowiązuje się zaopatrzyć dokumentacje projektowe w pisemne oświadczenia, że zostały wykonane zgodnie z niniejszą umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, oraz zasadami wiedzy technicznej, oraz że są kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz do zwoływania narad roboczych w razie potrzeb, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Narady robocze odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego.
4. Zamawiający ma prawo do kontroli procesu projektowania, w szczególności w zakresie postępu prac projektowych, dobranych materiałów i urządzeń oraz technologii.

5. Zakres rzeczowy opracowania przedmiotu zamówienia.
Przedmiotowe dokumentacje projektowe powinny obejmować dla:.

Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Modła, gmina Ciechanów na działkach o nr ew. 320, 295, 274 obręb Modła o długości ok 820 m

Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pęchcin, gmina Ciechanów na działce o nr ew. 122 obręb Pęchcin o długości ok. 380 m

Zadanie nr 3 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Niestum ul. Spokojna, gmina Ciechanów na działkach o nr ew. 71, 77,19 obręb Niestum o długości ok. 300 m

Zadanie nr 4 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gąski, ul. Azaliowa, gmina Ciechanów na działce  o nr ew. 3/4 o długości ok. 225 m

Zadanie nr 5 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdówek, gmina Ciechanów          ( dz nr ew. 144/8 do 144/4) na działce o nr ew. 42 obręb Ujazdówek o długości ok 390 m

Zadanie nr 6 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdówek, gmina Ciechanów (dz nr ew. 40/5 do 43/3) na działce o nr ew. 42 obręb Ujazdówek o długości ok. 275 m

Zadanie nr 7 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nużewko, gmina Ciechanów na działce o nr ew. 28/7 obręb Nużewko o długości ok. 90 m

Zadanie nr 8 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Niestum, ul. Polna, gmina Ciechanów na działce o nr ew. 233 o długości ok 170 m

Zadanie nr 9 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazdowo, gmina Ciechanów na działkach o nr ew. 172/1, 183/11 obręb Ujazdowo o długości ok 210 m

Zadanie nr 10 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów  na działkach o  nr ew. 11/36, 11/38 obręb Chruszczewo o długości ok. 265 m

Zadanie nr 11 – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów na działkach nr ew.23/7, 22/8, 22/4 obręb Chruszczewo o długości ok 250 m

Zadanie nr 12 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rutki Begny, gmina Ciechanów na działkach o nr ew. 133/3, 133/6, 133/8 obręb Rutki Begny o długości ok 180 m

Zadanie nr 13- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chruszczewo, gmina Ciechanów” na działkach o nr ew. 161/3, 32/1, 26/48, 26/49 obręb Chruszczewo o długości: sieć kanalizacji sanitarnej ok 170 m, sieć wodociągowa ok 210 m


Należy zaproponować najlepsze możliwe rozwiązania, które służyć będą niezawodności systemu wod.-kan., optymalnego wykorzystania istniejących sieci, zapewniając możliwość bezawaryjnej eksploatacji wybudowanej sieci wodociągowej i kanalizacji san. oraz zapewniając najbardziej optymalne koszty wykonania połączenia (pod względem długości i szybkości wykonania planowanej trasy) i późniejszej eksploatacji.
6. Zakres opracowań i czynności objętych zamówieniem do wykonania przez Wykonawcę :
1)Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności ich uzyskania).
2)Uzyskanie prawomocnych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3)Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej projektowanej przepompowni ścieków bytowo gospodarczych (jeśli będzie to wymagane) oraz projekt przepompowni ścieków wraz ze sterowaniem i monitoringiem.
Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 lub 1:1000 do celów projektowych pod zakres opracowań należy do Zamawiającego.

4)Uzyskanie aktualnych informacji o stanie prawnym nieruchomości (właścicielach nieruchomości) zgodnym ze stanem ujawnionym w Księgach Wieczystych KW nieruchomości).
5) Uzyskanie warunków do projektowania od dysponentów kolidujących sieci oraz decyzji o zatwierdzeniu projektów i udzieleniu pozwoleń na budowę – uzgodnień z administratorami urządzeń kolidujących.
6) Sporządzenie z właścicielami działek umów wraz z załącznikiem graficznym przebiegu trasy sieci i spisanie oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
7) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu w niezbędnym zakresie dla zakresu opracowań
8) Złożenie wniosków i uzyskanie decyzji (ostatecznych) o uzyskaniu pozwoleń na budowę (zgłoszeń budowy- robót budowlanych) oraz wszystkich niezbędnych decyzji wymaganych prawem w imieniu Inwestora (m.in. sporządzenia operatu i uzyskanie decyzji ostatecznej o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego – w razie konieczności jej uzyskania, decyzji zarządców dróg itp.- przed pozyskaniem pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót).
9) Dokonanie wszelkich korekt i uzupełnień składanych wniosków i projektów będących wynikiem analizy przedłożonych dokumentów przez organy wydające decyzje administracyjne.
10) Przekazanie Zamawiającemu pozostałych elementów dokumentacji projektowej wg pkt 7.
11) Sporządzenie wszystkich niezbędnych opracowań, uzgodnień wyżej nie wymienionych, a niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę.
12) Pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót (bez dodatkowego wynagrodzenia). Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na etapie postępowania przetargowego na
roboty budowlane – niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 2 dni roboczych oraz na etapie realizacji budowy – w przeciągu 5 dni roboczych.
13) aktualizacji kosztorysów inwestorskich – w razie potrzeby.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ( na własny koszt) na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca wykona wszystkie badania, ekspertyzy techniczne i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej.
7. Opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej powinny zawierać następujące elementy:
Wykonanie kompletnych projektów budowlanych potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych zgodnie obowiązującym Prawem budowlanym –      (4 egz. wersja papierowa oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym), które
uwzględnią: wykonanie niezbędnych robót budowlanych towarzyszących planowanych inwestycji oraz wszelkie inne dokumentacje i niezbędne czynności wymagane do uzyskania decyzji pozwoleń na budowę, w tym również:
Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w programie kosztorysowym (2 egz. -wersja papierowa oraz egz. na nośniku elektronicznym w formacie pdf.)

Podział na elementy realizacyjne zostanie ustalony na etapie projektowania.
Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – (2 egz.-wersja papierowa oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym).
Wykonanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych.
Uzyskanie do w/w dokumentacji wymaganych uzgodnień, opinii określonymi odrębnymi przepisami wraz z pokryciem opłat i kosztów z tym związanych.
Zamawiający wymaga przedłożenia projektów w wersji roboczej do uzgodnień przedprojektowych w celu dokonania ewentualnych korekt i zatwierdzenia trasy sieci.
Uwaga!
Zamawiający bezwzględnie wymaga ścisłej tożsamości wersji papierowej dokumentacji z wersją elektroniczną.

Oznacza to w szczególności, że projekt budowlany w wersji elektronicznej musi zawierać pieczęcie organu administracji architektoniczno-budowlanej.
8. Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie zapoznać się z terenem, którego dotyczą przedmiotowe dokumentacje projektowe i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w
przygotowaniu oferty i do wyceny usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
Jeżeli przy obliczaniu ceny Wykonawca pominie lub nie doszacuje zakresu, którego wykonanie jest niezbędne przy realizacji przedmiotu zamówienia, to nie zostanie on dodatkowo opłacony po jego wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie, że
został ujęty w cenie oferty.

9. Pełnomocnictwa niezbędne dla Wykonawcy celem realizacji przedmiotu zamówienia zostaną udzielone przez Zamawiającego sukcesywnie wg potrzeb na etapie projektowania.
Powyższe należy uzyskać własnym staraniem i kosztem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Niezbędne dokumenty, informacje oraz wizje lokalne i uzgodnienia Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać samodzielnie na własny koszt w
cenie ryczałtowej podanej w formularzu ofertowym.
IV. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysokości nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
V. Warunki , które muszą spełniać Wykonawcy biorący udział w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie ww. warunku wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zatwierdzone opracowanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości min. 14 000,00zł). W tym celu zobowiązany jest złożyć Wykonawca: wykaz wykonanych usług - wzór przedmiotowego
oświadczenia stanowi załącznik nr 3 wraz z dokumentem/ami potwierdzającym/mi, że usługi zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane należycie.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Szczegółowych informacji udziela:

Monika Wrońska – inspektor ds. inwestycji wodno-kanalizacyjnych UG Ciechanów

Tel. 23 672 26 46 wew. 123
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna zawierać:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2.Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 3 – (należy podać przynajmniej 1 opracowanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej o wartości min.
14 000,00 zł) i załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane należycie.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej.
VII. Kryteria oceny i wyboru ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena brutto – znaczenie 100%
X- cena brutto oferty minimalnej,
Y – cena brutto danej oferty,
Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .
Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
VIII. Opis warunków udziału
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego rozeznania cenowego (załącznik nr 4).
IX. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Dla każdego zadania – do 6 miesięcy
X. Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Oferentami będzie odbywać się telefonicznie lub poprze


Data wytworzenia: 2023-04-25
Sporządzone przez: Ilona Mróz
Data udostępnienia: 2023-04-25 10:39:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Ilona Mróz
Wyświetleń: 67