Ciechanów, dnia 20.12. 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ochrony danych osobowych w tym pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Ciechanów i jednostkach organizacyjnych Urzędu Gminy Ciechanów
- I. Zamawiający
Urząd Gminy Ciechanów
ul. Fabryczna 8
06-400 Ciechanów
NIP: 566-18-92-908
- II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł (art. 2 ust. 1 ustawy).
- III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Ciechanów oraz następujących jednostkach organizacyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Gumowie
2) Szkoła Podstawowa w Chotumiu
3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie
4) Gminna Biblioteka Publiczna w Chotumiu
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zwanym dalej RODO, ustawy o ochronie danych osobowych – zwanej dalej UODO.
- IV. Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniają warunki w zakresie:
a) posiadania kompetencji/uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów - złożą w tym zakresie oświadczenie na formularzu ofertowym,
b) posiadania potencjału technicznego i osobowego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - złożą w tym zakresie oświadczenie na formularzu ofertowym,
- złożą formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- V. Termin wykonania zamówienia (termin obowiązywania umowy)
Termin i realizacja zamówienia: od dnia 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.
- VI. Opis sposobu przygotowania ofert oraz załączników do ofert
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy.
- Formularz Ofertowy należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
- Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Uprawnienie osoby/osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
- Wraz z ofertą należy złożyć:
a) stosowne Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników Wykonawcy,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
- Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w niniejszych warunkach zamówienia, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne co do treści.
- Oferta i załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, w jednym egzemplarzu i muszą mieć formę pisemną.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być podpisane lub parafowane przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty.
- Pełnomocnictwa składane przez Wykonawcę wraz z ofertą muszą być przedstawione w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np.: podpisania oferty, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy, składania wyjaśnień, parafowania dokumentów, itp.
- W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
- VII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty oraz termin otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć w biurze podawczym w Urzędzie Gminy Ciechanów, w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów do dnia 27.12.2022 r. do godz. 16.00,
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.12.2022r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy Ciechanów,
- Ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
- Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem oraz oznaczone w sposób następujący: „Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ochrony danych osobowych”.
- VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
Oferta powinna zawierać cenę netto jak i brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m. in. podatek VAT.
- IX. Wybór najkorzystniejszej oferty
- Kryterium wyboru oferty:
a) cena oferty: 50%
b) zakres oraz jakość oferowanych usług: 50%
- Po wybraniu najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa.
- Oferty które nie spełniają wymogów zapytania ofertowego będą odrzucane.
- Informacja o wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ciechanów
Wykaz załączników do zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
- 2. Załącznik nr 2 - klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych
Zastępca Wójta Gminy Ciechanów
/-/Artur Frączkowski