| Wersja archiwalna.
ZAPYTANIE OFERTOWE - Dostawa 50 sztuk (40 dla Urzędu Gminy Ciechanów, 10 dla GOPS Ciechanów) licencji na oprogramowanie ESET PROTECT Elite lub równoważnych współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Ciechanów, 19-06-2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający:
Urząd Gminy Ciechanów, ul Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów
- Przedmiot zamówienia:
- Dostawa 50 sztuk (40 dla Urzędu Gminy Ciechanów, 10 dla GOPS Ciechanów) licencji na oprogramowanie ESET PROTECT Elite lub równoważnych współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
- szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Istotne elementy oferty:
- okres gwarancji: Wykonawca zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu Gwarancji Producenta dla dostarczonego Oprogramowania w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia, nie wcześniej niż 2024-06-29.
- warunki płatności: 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia faktury w postaci elektronicznej lub papierowej, zgodnie z § 3 ust. 2 Wzoru Umowy;
- termin realizacji zamówienia: 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy, nie wcześniej niż 2024- 06-29.
-
- inne wymagania Zamawiającego: termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Wzór umowy - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Opis sposobu obliczania ceny.
- Wykonawca w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, poda ceny jednostkowe brutto oraz cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia wraz z należnym podatkiem VAT;
- stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług;
- wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
- cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszelkie opłaty, a także podatki wynikające z realizacji zamówienia, jak również ewentualne upusty i rabaty skalkulowane przez Wykonawcę. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w przypadku innych kryteriów niż cena.
Nie dotyczy
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Warunki, które winien spełniać Wykonawca zostały określone w Zapytaniu ofertowym oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Wzorze Umowy, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 1 i 3 do Zapytania ofertowego.
- Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
- Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy;
- Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy;
- Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności, po upływie 14 dni od dnia wejście w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
- Oferty winny być złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć:
-
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: urzad@gminaciechanow.pl
lub
-
- na adres skrytki ePUAP: /6x444fuisu/SkrytkaESP
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.06.2024 r. do godziny 10:00.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
- w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Wszelkiego rodzaju pełnomocnictwa winny być przedkładane w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
- Oferty, które nie spełnią wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia będą odrzucone.
- Oferty, które nie spełnią wymogów postawionych Wykonawcom w zakresie podmiotowym, nie będą uwzględniane, chyba że Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów w zakresie podmiotowym.
- Warunki niniejszego postępowania mogą być przez Zamawiającego w każdym czasie przed terminem składania ofert zmienione, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie przed zawarciem umowy lub udzieleniem zamówienia, bez podawania przyczyny, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
- W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści z zastrzeżeniem pkt. 20.
- Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Opisem Przedmiotu Zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści ofert.
O fakcie dokonania poprawki Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający wskazuje, iż nie udziela informacji w zakresie zapytania ofertowego drogą telefoniczną.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego drogą elektroniczną.
- Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: urzad@gminaciechanow.pl (dodatkowo na adres admin@gminaciechanow.pl) lub na adres skrytki ePUAP: /6x444fuisu/SkrytkaESP.
- Wykonawca, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego że jego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest zobowiązany do wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane - oraz do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego w tej informacji. W przypadku niedokonania przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane - oraz niezawarcia umowy w terminie wskazanym w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający może unieważnić czynność wyboru najkorzystniej oferty i wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
- Urząd Gminy Ciechanów, ul Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów (dalej: „Urząd Gminy”) przetwarza dane zawarte w ofertach w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn.zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego Urząd Gminy informuje, że:
-
- Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Urząd Gminy Ciechanów, ul Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, REGON: 130378002, NIP: 5661043888, skrytka ePUAP: /6x444fuisu/SkrytkaESP, tel. 23 672 26 46, e-mail: urzad@gminaciechanow.pl
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD Urzędu Gminy Ciechanów, ul Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów; e-mail: iod@gminaciechanow.pl
- Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej Urzędu Gminy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Urząd Gminy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
|
Wójt Gminy Ciechanów
/-/ Stefan Pawłowski
|
Załączniki:
- Opis Przedmiotu Zamówienia
- Formularz oferty
- Wzór Umowy
Data wytworzenia: |
2024-06-19 |
Sporządzone przez: |
Przemysław Bugdal (Główny specjalista ds. IT - technologii informacyjnych) |
Data udostępnienia: |
2024-06-19 15:16:28 |
Rodzaj zamówienia: |
Informacja |
Opublikowane przez: |
Administrator Serwisu |