> Informacja o debacie

Informacja o debacie


Zgodnie z art. 28aa ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.), Wójt co roku przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i funduszu sołeckiego.

Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głosy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Gminy Ciechanów pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Mieszkańcy będą zabierać głos według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.

Zgłoszenia do udziału w debacie przyjmowane są w biurze Rady Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 pok. 8a. Zgłoszenie można również przesłać drogą elektroniczną na skrzynkę e-mail Urzędu Gminy urzad@gminaciechanow.pl. 
Zgłoszenia należy składać najpóźniej do dnia 21 czerwca 2024 r. do godz. 16-tej.

Debata nad raportem o stanie gminy Ciechanów za 2023 rok odbędzie się podczas sesji Rady Gminy Ciechanów w dniu 24 czerwca 2024 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 (sala konferencyjna).
Wzór zgłoszenia dostępny jest w biurze Rady Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8 pokój nr 8 a, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ciechanów.

Przewodniczący Rady Gminy Ciechanów

/-/ Karol Makijonko


Data wytworzenia: 2024-05-29
Sporządzone przez: Przemysław Bugdal (Główny specjalista ds. IT - technologii informacyjnych)
Data udostępnienia: 2024-05-29 14:41:52
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Administrator Serwisu