> Zarządzenie Nr 1/12 Wójta Gminy Ciechanów z dn. 3 stycznia 2012 r.

Zarządzenie Nr 1/12 Wójta Gminy Ciechanów z dn. 3 stycznia 2012 r.


 

 

ZARZĄDZENIE Nr 1/12

WÓJTA GMINY CIECHANÓW

z dnia 3 stycznia 2012 r.

 

w sprawie powołania zespołu do sporządzenia oceny i spisania dokumentacji

niearchiwalnej, pochodzącej z wyborów do Sejmu RP i do Senatu RP

przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 r.

 

Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) oraz § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. Nr 167, poz.1375), rozporzą-dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005, z późn. zm.), oraz uchwały Sądu Najwyższego z dnia 14 grudnia 2011r. w sprawie stwierdzenia ważności wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 r. (Dz. U. Nr 286, poz. 1676) z a r z ą d z a

s i ę, co następuje:

§ 1.

Powołuj się zespół do sporządzenia oceny przydatności do celów praktycznych, wydzielenia

i spisania dokumentacji niearchiwalnej, pochodzącej z wyborów do Sejmu RP i do Senatu RP

przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 r. w składzie :

1. Maria Nadratowska - przewodnicząca, sekretarz gminy,

2. Małgorzata Kolwicz - członek, insp.ds kadr i archiwum zakładowego,

3. Krystyna Kubińska - członek, insp. ds. ewidencji ludności.

§ 2.

1.Zadaniem zespołu będzie wydzielenie, sporządzenie protokołu oceny i spisanie dokumentacji niearchiwalnej, pochodzącej z wyborów do Sejmu RP i do Senatu RP przeznaczonej do

przekazania

do zniszczenia.

2. Zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej nastąpi po wyrażeniu zgody przez Archiwum

Państwowe na komisyjne zniszczenie dokumentacji oraz określeniu przez Krajowe Biuro

Wyborcze sposobu i terminu jej zniszczenia.

§ 3.

Odpowiedzialnym za wykonanie zadania czynię sekretarza gminy.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt Gminy

inż. Marek Kiwit

 

 

 

 


Data wytworzenia: 2012-01-16
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2012-01-16 14:11:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 41