> Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe


 

Ciechanów, dnia 27 listopada 2012r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z pózn. zm. ) Gmina Ciechanów , ul. Fabryczna 8 ; 06-400 Ciechanów zaprasza do złożenia oferty cenowej na dokumentację projektowo- kosztorysową dla zadania pn: „Rozbudowa remizy OSP w miejscowości Rydzewo wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę” .

 

 

1. DANE INWESTORA

GMINA CIECHANÓW

06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8

REGON 000533452 ; NIP 56610 43 888

tel 23/6722646 ;23/6722210

email: urzad@gminaciechanow.pl

 

2.OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

Przedmiotem jest wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej

na rozbudowę budynku remizy strażackiej obejmującego:

- 2 miejsca garażowe (dla2 samochodów średnich ),

- sali konferencyjnej (dla około 150 osób) nieskomunikowanej z częścią garażową,

- zaplecze kuchenne z pomieszczeniem magazynowym,

- łazienka (toaleta + prysznic),

- szatnia (przebieralnia),

- pomieszczenie magazynowe na sprzęt strażacki,

- kotłownię,

wraz z planem zagospodarowania działki wokół budynku (odwodnienie, oświetlenie,

ciągi komunikacyjne itp.)

Proponowany przez Zamawiającego zakres inwestycji ma formę otwartą i zamawiający oczekuje, że Wykonawca przedłoży i zaproponuje Zamawiającemu szczegółowe rozwiązania dotyczące zakresu inwestycji jak i rozwiązania materiałowe stosowane obecnie w tego typu obiektach. Przedsięwzięcie będzie realizowane w Rydzewie na działce na działce nr 211 

 

3.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OPRACOWANIA:

 

a) opracowanie koncepcji wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii, pozwoleń

niezbędnych do wykonania projektu technicznego -wersja papierowa 2 szt. +1

wersja elektroniczna,

 

b) pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej, do celów projektowych, wszelkich

opinii, uzgodnień,oświadczeń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na

budowę,

 

c) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra

Infrastruktury z dnia z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy

projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) w ilości 5

egzemplarzy + 1 wersja elektroniczna w następujących branżach:

-architektura,

-konstrukcje,

-instalacje sanitarne (wod-kan., sanit. i c.o.),

-instalacje elektryczne,

d) wykonanie kosztorysów inwestorskich (wszystkie branże) opracowanych według

rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia

metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych

kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych

określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.

1389 ) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji -3 kpl.+ 1 wersja elektroniczna .

e) opracowanie przedmiaru robót dla oferentów (wszystkie branże) zgodnie

z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie

szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych

wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego

(Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) -3 kpl. + 1 wersja elektroniczna

f) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,

g) uzyskanie pozwolenia na budowę.

h) Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji kosztorysów przez okres 3 lat od daty

uzyskania decyzji pozwolenia na budowę , na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego , 

bez dodatkowego wynagrodzenia.

 

4.TERMIN WYKONANIA ZADANIA:

 

a) Wykonawca najpierw przedłoży dla Zamawiającego koncepcję zagospodarowania

w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, a po jej akceptacji przez Zamawiającego opracuje dokumentację techniczną.

 

b) dokumentacja projektowo-kosztorysowa (zakres określony w pkt III b-f) –do 31 marca2013r

c) uzyskanie pozwolenia na budowę -do dnia 30 czerwca 2013r

 

5.PŁATNOŚĆ

 

Wynagrodzenie będzie płatne w następujący sposób;

a) 70% wynagrodzenia za wykonanie prac określonych w pkt. III niniejszego

zapytania, będzie płatne po dokonaniu odbioru końcowego dokumentacji projektowo - kosztorysowej,

b) pozostałe 30% wynagrodzenia po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub braku

sprzeciwu do zgłoszenia robót związanych z realizacją zadania,

na konto Wykonawcy wskazane na wystawionej fakturze w terminie do 30 dni od

daty jej otrzymania.

 

6.Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia oraz sposób uzyskania informacji:

- Waldemar Gebert 23/672 26 46 ; Janusz Lazarki 606 618 287

 

7. Kryteria wyboru ofert:

Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Oferta z najniższą ceną spełniająca wymogi określone w Zaproszeniu do składania ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą.

8. Ogłoszenie wyników postępowania:

Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana Oferentom biorącym udział w postępowaniu. Ze względu na prowadzenie postępowania w trybie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie nie podlega trybowi odwoławczemu.

9. Do oferty należy załączyć: 
a) oświadczenie, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia warunki określone w 
art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm. ) 
b) uprawnienia do projektowania bez ograniczeń niezbędne do wykonania przedmiotu
   zamówienia,

c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi będącej przedmiotem 
zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz 
z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie . 
Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za 
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
10. Sposób przygotowania oferty: 
Można złożyć tylko jedna ofertę. 
Ofertę należy przygotować w języku polskim. 
Oferta musi zawierać : 
a) wypełniony druk oferty-załącznik nr 1 do ogłoszenia, 
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
c) dokumenty poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 9
    ogłoszenia, 
Wszystkie koszty związane z opracowaniem i przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca 
i nie przysługuje mu z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego 

Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna stanowić całość (trwale spięta) i winna być 
umieszczona w zamkniętej i nie prześwitującej kopercie. Koperta z ofertą powinna być 
opatrzona w dane Wykonawcy oraz w napis -Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo -kosztorysowej : „Rozbudowa remizy OSP w miejscowości Rydzewo” i nie otwierać przed godz 10

.00

 dnia 12.12.2012r. . 


11. Miejsce i termin złożenia przesłania ofert: ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 
12.12. 2012 r., do godz. 10

00

 w sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów, lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ciechanów ; 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8
12. Ogłoszenie o postępowaniu może zostać zmienione a postępowanie może zostać odwołane lub unieważnione przez Zamawiającego w każdym czasie, bez podania przyczyn. 
W szczególności Zamawiający unieważni postępowanie gdy: 
  a) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, 
  b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła wartość kwoty, którą zamawiający
     przeznaczył na finansowanie zamówienia, 
  c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, niezależna od Zamawiającego, powodująca, że 
dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie jest zasadne. 

Wójt Gminy Ciechanów

 

/-/ Marek Kiwit

 

Załączniki do niniejszego Zaproszenia :

  1. Formularz ofertowy.

  2. Mapka lokalizacji istniejącego budynku remizy OSP Rydzewo

 


Data wytworzenia: 2012-11-27
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2012-11-27 12:43:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 72