Ciechanów, 07.03.2024r
RI.7013.9.2023/2024.MG
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, tel. 23 672 26 46;
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130 000,00 zł.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 40/2, 51, 67/13 położonych w obrębie 0006 – Gąski gmina Ciechanów.
2. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Odcinek sieci wodociągowej z rur PE100RC SDR17 średnicy 110 mm:
- długość 124,50 m,
- średnica 110 mm,
Powierzchnia zabudowy 13,69 m2
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
II. Termin realizacji zamówienia
Zadanie należy wykonać w terminie do 30.06.2024 r.
III. Kryteria wyboru: najniższa cena brutto – 100%
Podana cena będzie ceną ryczałtową. Cena zaproponowana i ustalona w ofercie jest ceną brutto (zawierającą obowiązujący podatek VAT - jeśli występuje) i musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.
IV. Warunki płatności
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez Gminę Ciechanów, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
V. Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2024r. do godz. 11.00:
- w formie papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy; 06-400 Ciechanów; ul. Fabryczna 8; pok. Nr 1 (sekretariat) w zamkniętej i opisanej kopercie: „oferta na budowę odcinka sieci wodociągowej na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 40/2, 51, 67/13 położonych w obrębie 0006 – Gąski, gm. Ciechanów” oraz z nazwą i adresem Wykonawcy.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres: m_grzeszek@gminaciechanow.pl
O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Pozostałe informacje:
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji do prowadzenia i kierowania robotami w branży sanitarnej.
VII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Małgorzata Grzeszek - tel.: 23 672 26 46 wew. 123
e-mail: m_grzeszek@gminaciechanow.pl
VIII. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 2 wraz z niezbędnymi dokumentami wskazanymi w pkt. VI.
IX. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania oraz zawarcia umowy:
1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/ podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynął na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny i odstąpić od udzielenia zamówienia. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny. W przypadku takiego rozstrzygnięcia, zostaną o nim zawiadomieni wszyscy, którzy złożyli ofertę.
4. Zawarcie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z wybranym wykonawcą.
X. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ciechanów
2. Administrator - Wójt Gminy Ciechanów wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iod@gminaciechanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być również podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii, na rzecz Administratora danych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, przez okres trwania umowy o zamówienie oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty – do zawarcia i wykonania umowy. Odmowa podania tych danych uniemożliwiłaby udział Pani/Pana w postępowaniu i zawarcie takiej umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do przenoszenia danych, w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO;
- prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik nr 1 Dokumentacja projektowa
2. załącznik nr 2 Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
Data wytworzenia: | 2024-03-07 |
Sporządzone przez: | Monika Staniszewska |
Data udostępnienia: | 2024-03-07 11:30:55 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Administrator Serwisu |
Rejestr zmian: | Link |