> Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów w dniu 25 sierpnia 2025 r. o godz. 9.00

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów w dniu 25 sierpnia 2025 r. o godz. 9.00


Ciechanów, dnia 20 sierpnia 2025 r.

RO.0012.2.11.2025

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów

Na podstawie § 56 Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów w sprawie Statutu Gminy Ciechanów z późn. zm., zwołuję posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów w dniu  25 sierpnia 2025 r. o godz. 9.00 w lokalu Urzędu Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów.

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Zapoznanie się i rozpatrzenie petycji z dnia 18 czerwca 2025 r. dotyczącej uzupełnienia i modyfikacji projektu przebudowy drogi gminnej nr 120242 W.
3. Zapoznanie się i rozpatrzenie petycji z dnia 10 lipca 2025 r. dotyczącej wykonania naprawy drogi gminnej w Rutkach Begnach oraz wykonania projektu dokumentacji technicznej.
4. Zapoznanie się i rozpatrzenie skargi na działalność Wójta z dnia 22 maja 2025 r. (data wpływu do Urzędu 4 czerwca 2025 r.)
5. Zamknięcie obrad.

Przewodnicząca Komisji
/-/ Katarzyna Kaliszewska

 


Data wytworzenia: 2025-08-20
Sporządzone przez: Monika Staniszewska
Data udostępnienia: 2025-08-20 13:53:55
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Monika Staniszewska