> OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Ciechanów z dnia 6 listopada 2021r.

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Ciechanów z dnia 6 listopada 2021r.


RG.6220.5.2024.BP


OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Ciechanów
z dnia 6 listopada 2021r.


Zgodnie z art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz.1112) informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na: „budowie 1-5 instalacji fotowoltaicznych pn. Chotum, na terenie działek nr ewid. 34 i 37/4 w obrębie Chotum, o mocy do 4,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacją towarzyszącą, z uwzględnieniem etapowania”.
Jednocześnie informuję, że:
1. Na wniosek PRIME PV ASSETS Sp. z o.o. działającej przez pełnomocnika obwieszczeniem z dnia 6.02.2024r. wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania wyżej wymienionej decyzji, w ramach którego przeprowadzana jest ocena oddziaływania na środowisko.
2. Organem właściwym do wydania decyzji jest Wójt Gminy Ciechanów.
3. Organem właściwym do dokonania uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, a do wydania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie, PGW Wody Polskie Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie (wyraził opinię o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko).
4. Dane o: wniosku (publikacja: karta nr 3/2024), postanowieniu wydanym przez Wójta Gminy Ciechanów (publikacja: karta nr 6/2024), raporcie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (publikacja: karta nr 19/2024) zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o środowisku prowadzonym przez Urząd Gminy Ciechanów.
5. Istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy, tj. wnioskiem z wymaganymi załącznikami oraz innymi dokumentami zgromadzonymi w trakcie trwania postępowania w tym z raportem z października 2024r.
6. W/w dokumenty będą wyłożone do wglądu od dnia 7.11.2024r do dnia 9.12.2024r. włącznie w Urzędzie Gminy Ciechanów, pokój nr 16, w godzinach od 900 do 1500.
7. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa, w terminie określonym w pkt 6 niniejszego obwieszczenia.
8. Uwagi i wnioski: w formie pisemnej, ustnie do protokołu bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, można składać w siedzibie Urzędu Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów bądź pod adresem urzad@gminaciechanow.pl
9. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych w terminie podanym w pkt 6, uwag i wniosków jest Wójt Gminy Ciechanów.
10. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu, określonego w pkt 6 niniejszego obwieszczenia, pozostawia się bez rozpatrzenia.
11. Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ciechanów (bip.gminaciechanow.pl), wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ciechanów i w miejscu planowanego przedsięwzięcia, przekazanie Sołtysowi wsi Chotum z prośbą o podanie do publicznej wiadomości mieszkańcom sołectwa w sposób zwyczajowo przyjęty.

    Wójt Gminy Ciechanów
/-/ Stefan Pawłowski

                        

 


Data wytworzenia: 2024-11-06
Sporządzone przez: Monika Staniszewska
Data udostępnienia: 2024-11-06 15:11:08
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Monika Staniszewska