Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pn.: „Usuwanie eternitu z pokryć dachowych na obiektach użyteczności publicznej i zabudowaniach indywidualnych w Gminie Ciechanów”
Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Oferta na realizację zadania: Usuwanie eternitu z pokryć dachowych na obiektach użyteczności publicznej i zabudowaniach indywidualnych w Gminie Ciechanów”. Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) o kodzie 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 3 grudnia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020., poz.10) zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn.zm.), znajdujących się na nieruchomościach mieszkańców z terenu Gminy Ciechanów – demontaż płyt azbestowo – cementowych z pokryć dachowych falistych i płaskich, ich transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości ok. 22 Mg oraz odbiór i utylizacja azbestu zmagazynowanego (składowanego na posesjach mieszkańców) w ilości ok. 17 Mg, co daje razem 39 Mg.
Wykaz nieruchomości z adresem budynku, z którego należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Wspólnik Słownik Zamówień (CVP) – 90650000-8 – usuwanie azbestu
Termin realizacji zamówienia – do 9 października 2020r.
Cena brutto usługi – kryterium wagowe – 100%
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
b/ wykaz wykonanych usług w zakresie zbiórki azbestu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie (załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego) oraz stosowne dokumenty zezwalające Wykonawcy na wytwarzanie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest;
c/ wykaz osób (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia ofertowego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d/ zaświadczenia potwierdzające o przeszkoleniu pracowników w zakresie pracy z wyrobami azbestowymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
e/ wykaz sprzętu do załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest (załącznik nr 4 do zaproszenia ofertowego);
f/ opłacona polisę, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi, będącej przedmiotem zamówienia, powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuję przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
Ostateczne rozliczenie zadania zostanie dokonane wg. Następującej zasady:
Faktyczna ilość zdemontowanych płyt azbestowych x cena jednostkowa + faktyczna ilość zabranych do utylizacji składowanych odpadów azbestowych x cena jednostkowa.
Ofertę należy złożyć w terminie do 6 sierpnia 2020r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie ze wskazówkami z pkt.1. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona bez otwierania i nie będzie podlegała procesowi oceny. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, może wprowadzić zmiany lub wycofać złożona przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów (sala konferencyjna) w dniu 6 sierpnia 2020r. o godz. 1015.
W terminie 7 dni od dnia powiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu, jest zobowiązany do podpisania umowy. Umowa musi zawierać w swej treści wszystkie elementy oferty Wykonawcy.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pani Sylwia Brzozowska-Rutkowska tel. (023) 672 26 46 wew. 114
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Wójt Gminy Ciechanów
/-/ Marek Kiwit
Ciechanów, dn. 27.07.2020r.
Załączniki:
Data wytworzenia: | 2020-07-27 |
Sporządzone przez: | Małgorzata Sochacka |
Data udostępnienia: | 2020-07-27 14:24:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Małgorzata Sochacka |
Wyświetleń: | 18 |