Uchwała Nr XXVI/190/13
Rady Gminy Ciechanów
z dnia 24 maja 2013 r.
w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.) Rada Gminy Ciechanów uchwala, co następuje:
§ 1.
Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów, który określa szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości położonych na terenie Gminy Ciechanów, stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ciechanów.
§ 3.
1) Uchwała Nr XXIII/159/12 Rady Gminy Ciechanów z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów (Dz.Urz.Woj.Maz. z 2013 r. poz. 210),
2) Uchwała Nr XXIV/172/13 Rady Gminy Ciechanów z dnia 31 stycznia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów (Dz.Urz.Woj.Maz. poz. 1870).
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
|
Data wytworzenia: | 2013-05-29 |
Sporządzone przez: | Przemysław Bugdal |
Data udostępnienia: | 2013-05-29 11:56:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Przemysław Bugdal |
Wyświetleń: | 51 |