> Uchwała Nr XXIV/172/13 Rady Gminy Ciechanów z dnia 31 stycznia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów

Uchwała Nr XXIV/172/13 Rady Gminy Ciechanów z dnia 31 stycznia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów


Uchwała Nr XXIV/172/13
Rady Gminy Ciechanów

z dnia 31 stycznia 2013 r.

zmieniająca uchwałę w   sprawie Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Ciechanów  

Na podstawie art. 18 ust. 2   pkt 15 ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (Dz.U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1591 z   późn. zm.) oraz art. 4   ust. 1   i 2   ustawy z   dnia 13 września 1996 r. o   utrzymaniu czystości i   porządku w   gminach (Dz. U. z   2012 r. poz. 391) Rada Gminy Ciechanów uchwala, co następuje:  

§   1.

W Uchwale Nr XXIII/159/12 Rady Gminy Ciechanów z   dnia 28 grudnia 2012 r. w   sprawie Regulaminu utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Ciechanów (Dz. Urz. Woj. Maz. z   2013 r. poz. 210) uchyla się § 3.  

§   2.

W załączniku do Uchwały Nr XXIII/159/12 Rady Gminy Ciechanów z   dnia 28 grudnia 2012 r. Regulamin utrzymania czystości i   porządku na terenie Gminy Ciechanów wprowadza się następujące zmiany:  

1)   w § 1   uchyla się ust. 3;  

2)   w § 5   ust. 2   pkt 1   otrzymuje brzmienie:  

„1) na terenie nieruchomości pojemniki na odpady oraz worki z   posegregowanymi odpadami należy ustawić w   miejscu wyodrębnionym, o   którym mowa w   ust. 1, wystawiając je w   dniu odbioru, zgodnie z   ustalonymi terminami, na chodnik lub pobocze drogi przed wejściem na teren nieruchomości, dostępnym dla ruchu samochodów specjalistycznych podmiotu uprawnionego do odbioru odpadów;”  

3)   w § 6   ust. 5:  

a)   w pkt 3   przecinek na końcu zastępuje się kropką,  

b)   uchyla się pkt 4;  

4)   w § 7   ust. 1   otrzymuje brzmienie:  

„1. Właściciel nieruchomości jest zobowiązany umieścić urządzenia wypełnione odpadami w   miejscu wyodrębnionym, wystawiając je w   dniu odbioru, zgodnie z   ustalonymi terminami na chodnik lub pobocze drogi przed wejściem na teren nieruchomości.”  

5)   w § 9   ust. 2:  

a)   uchyla się pkt 4, 5   i 7,  

b)   dotychczasowy pkt 6   przyjmuje numer 4, gdzie średnik na końcu zastępuje się kropką;  

6)   w § 10 uchyla się ust. 3;  

7)   w § 11 uchyla się ust. 3.  

§   3.

Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.  

 

 

Przewodniczący Rady Gminy Ciechanów  


Eugeniusz   Olszewski

 


Data wytworzenia: 2013-02-04
Sporządzone przez: Przemysław Bugdal
Data udostępnienia: 2013-02-04 11:49:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Przemysław Bugdal
Wyświetleń: 47