Uchwała Nr XXI/118/20
Rady Gminy Ciechanów
z dnia 21 sierpnia 2020 r.
w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów”
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 4 ust. 1, ust. 2, ust. 2a pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) w związku z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1579), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie uchwala się, co następuje:
§ 1.
Wprowadza się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów” stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ciechanów.
§ 3.
Traci moc uchwała Nr XX/104/16 Rady Gminy Ciechanów z dnia 24 listopada 2016 r. w sprawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ciechanów".
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
|
Przewodniczący Rady Gminy |
Data wytworzenia: | 2020-08-25 |
Sporządzone przez: | Przemysław Bugdal |
Data udostępnienia: | 2020-08-25 11:10:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Przemysław Bugdal |
Wyświetleń: | 49 |