ZARZĄDZENIE Nr 46/18
WÓJTA GMINY CIECHANÓW
z dnia 28 sierpnia 2018 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy.
Na podstawie art.31, art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o
samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2018r. poz. 994 ,1000 ,1349 i 1432 ) oraz art.11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ) , z a r z ą d z a się , co następuje:
§ 1.
Ogłasza się nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - sekretarza gminy - w Urzędzie Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów , ul. Fabryczna 8.
§ 2.
Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Ogłoszenie o naborze zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ciechanów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Ciechanów.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. kadrowych .
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
Wójt
Marek Kiwit
Załącznik do Zarządzenia Nr 46/18 Wójta Gminy Ciechanów z dnia 28.08.2018r
Wójt Gminy Ciechanów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
I. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe: prawo ,zarządzanie, administracja;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa; ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego , Kodeksu wyborczego, Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej i archiwalnej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
II. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji
działań;
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
- predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
10. znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy;
11. znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;
12. prawo jazdy kat. B;
13. dyspozycyjność.
III. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
- zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach;
- wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
- analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
- planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
- nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
- organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej,
- prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
- koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
- nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
- prowadzenie centralnego rejestru umów;
- wykonywanie zadań Pełnomocnika Wójta ds. ochrony informacji niejawnych określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018r. poz.412,650,1000 i 1083 );
- współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy;
10. stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
11. sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
12. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu – stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;
13. koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
14. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
- Kopie świadectw pracy.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 138,723 i 1000 ).
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Warunki pracy:
- Stanowisko: administracyjne, kierownicze.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów,
ul. Fabryczna 8.
- Praca jednozmianowa.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018r. poz. 936 ) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ciechanów – Zarządzenie Nr 2/18 Wójta Gminy Ciechanów.
- Praca z petentem.
VI. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:
12 września 2018 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów (pokój nr 1) lub na adres: Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Ciechanów w dniu 14 września 2018 r., o godz. 11.00 ( sala konferencyjna ).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (23) 672-26-46 wew. 110. Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowani do weryfikacji końcowej - rozmów kwalifikacyjnych, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.
VII. Informacje dodatkowe :
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Dokumenty aplikacyjne , które wpłyną po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Można je osobiście odebrać po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju Nr 10 ( nieodebrane nie będą odsyłane).
Nieodebrane dokumenty aplikacyjne, które wpłynęły po terminie oraz niewykorzystane w procesie rekrutacji podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia naboru.
3. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy jest zobowiązany przedłożyć:
– oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż,
– oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie.
4. Nabór przeprowadzi komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Ciechanów.
5. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.
Wójt
Marek Kiwit