> PROTOKÓŁ Nr X/2007

PROTOKÓŁ Nr X/2007


PROTOKÓŁ Nr X/2007

z Sesji Rady Gminy w dniu 29 października 2007 roku w lokalu Urzędu Gminy w Ciechanowie pod przewodnictwem Pana Eugeniusza Olszewskiego – Przewodniczącego Rady Gminy.

W Sesji uczestniczyło

  • 15 radnych na stan 15 radnych

  • 32 sołtysów na stan 34 sołtysów.

Lista obecności w załączeniu do protokołu.

 

Spoza Rady Gminy w Sesji udział wzięli :

  1. Marek Kiwit – Wójt Gminy

  2. Maria Nadratowska – Sekretarz Gminy

  3. Adam Olszewski – Radca Prawny

  4. Paweł Osik – Kierownik Posterunku Policji

  5. Iwona Sapkowska – Dyrektor Gimnazjum w Gumowie

 

Pan Eugeniusz Olszewski – Przewodniczący Rady Gminy otwierając posiedzenie powitał wszystkich obecnych oraz stwierdził quorum władne do podejmowania prawomocnych uchwał.

 

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie quorum.

  2. Przyjęcie porządku dziennego obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.

  4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta.

  5. Interpelacje i zapytania Radnych.

  6. Wypowiedzi i zapytania Sołtysów.

  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.

  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ciechanowie.

  9. Przyjęcie informacji Przewodniczącego Rady Gminy o analizie oświadczeń majątkowych radnych.

  10. Przyjęcie informacji Wójta o analizie oświadczeń majątkowych sekretarza i skarbnika oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

  11. Podjęcie uchwały w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez skarbnika gminy.

  12. Podjęcie uchwały w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez sekretarza gminy.

  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Modła.

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2007 rok.

  15. Podjęcie uchwały w sprawie zakresu i formy informacji Wójta Gminy o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego.

  16. Odpowiedzi na pytania i wnioski.

  17. Wolne wnioski i zapytania.

  18. Zamknięcie obrad.

 

Ad.2

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że Pan Wójt złożył wniosek o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w miejscowości Ujazdowo.

Radna Jezierska zwróciła się o omówienie w/w projektu uchwały.

Przewodniczący Rady poinformował, że jeśli Rada Gminy przyjmie wniosek Wójta, wówczas w pkt. 7A zostanie omówiony projekt uchwały.

Rada Gminy jednomyślnie przyjęła porządek obrad wraz z wprowadzonymi zmianami.

 

Ad.3

    Przewodniczący Rady Gminy zaproponował przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji bez wprowadzania zmian i bez czytania. Wniosek swój uzasadnił tym, że sam osobiście zapoznał się z treścią protokołu i odzwierciedla ona w pełni przebieg obrad. Ponadto poinformował, że protokół był wyłożony do wglądu i każdy mógł się zapoznać z jego treścią.

    Rada Gminy jednomyślnie przyjęła protokół z poprzedniej Sesji.

    Ad.4

    Pan Wójt poinformował, że w uzgodnieniu z Radnymi, została podjęta decyzja o wyróżnieniu Michała Kołakowskiego – Mistrza Polski w TAEKWONDO, mieszkańca gminy, któremu za szczególne osiągnięcia sportowe Wójt oraz Przewodniczący Rady wręczyli nagrodę pieniężną w wysokości 800zł życząc dalszych sukcesów zarówno sportowych jak i w życiu osobistym.

    Pan Wójt poinformował, że został rozstrzygnięty konkursu „Na najładniejszą posesję wiosna- lato 2007 r.”. W kategorii budynki mieszkalne jednorodzinne i wielorodzinne I – nagrodę w wysokości 500 zł otrzymał Pan Waldemar Kirylczuk mieszkaniec wsi Baby. II nagrodę w wysokości 400 zł przyznano Pani Bożenie Mieszkowskiej ze wsi Mieszki Wielkie. Dwie równorzędne III nagrody w wysokości 200 zł każda, otrzymali mieszkańcy Gumowa Pani Bożena Lasota oraz Państwo Grażyna i Jan Jankowscy. Pan Wójt pogratulował laureatom oraz powiedział, że celem tego konkursu jest zmobilizowanie mieszkańców o dbanie i estetyczny wygląd posesji.

    Pan Wójt poinformował o spotkaniu z Prezesem ZKM w sprawie przedłużenia trasy autobusu Nr 2 i 13, dodał, że w wyniku nieporozumienia przejazdy autobusów pokrywają się z godzinami wyjścia uczniów z gimnazjum Nr 3 w związku z tym należy wprowadzić zmianę a przy okazji dopracować kurs autobusu Nr 116 aby dostosować do dzieci z Ujazdowa i Ujazdówka uczęszczających do SP i Gimnazjum w Gumowie.

Pan Wójt poinformował, że podczas budowy drogi przy ul. Przemysłowej w Pęchcinie została uszkodzona sieć gazowa, znajdująca się w pasie drogowym. Przyczyną powstania tej sytuacji była niezgodność projektu na budowę drogi, której inwestycja została przełożona ze względów finansowych, z projektami na budowę gazociągu, który został opracowany rok później a inwestycja wykonana w terminie. Pan Wójt poinformował, że sprawa zostanie w najbliższym czasie wyjaśniona.

Pan Wójt powiedział, że prace związane z budową wodociągu w miejscowości Mieszki Atle wkrótce zostaną zakończone, ale i w tym przypadku powstały problemy ze strony mieszkańców, którzy skarżyli się, że droga została uszkodzona przy wykonywaniu inwestycji, ponadto jeden z mieszkańców nie wyrażał zgody na wpuszczenie sprzętu na swoją posesję, co blokowało prace.

    Pan Wójt poinformował o dwukrotnym wyjeździe do Niemiec i Holandii w celu rozeznania i zakupu wozów strażackich. Wytłumaczył, że pomysł zakupu 2 wozów powstał z chwilą obliczenia kosztów, ponieważ za pieniądze, za które w kraju można kupić jeden wóz, w dodatku niespecjalnej jakości, w Niemczech za te same środki można kupić 2 samochody, z pełnym wyposażeniem. Poinformował, że środki przeznaczone na w/w cel pochodzą z budżetu gminy w wysokości 50.000,00 zł oraz z Urzędu Marszałkowskiego, z którego otrzymaliśmy dofinansowanie w wysokości 97.000,00 zł, dodał, że zostały wszczęte odpowiednie procedury i w ciągu miesiąca sprawa się rozstrzygnie.

 

    Ad.5

    Interpelacje i zapytania Radnych.

Radny Frączkowski zapytał się na jakim etapie jest sprawa wodociągu w Pieńkach Niechodzkich, kiedy zostanie uregulowana sprawa wynajmu świetlicy w Nużewie, powiedział, że na poprzedniej Sesji, na której był obecny Józef Borkowski – Kierownik Powiatowego Zarządu Dróg, był poruszony problem rowu w Nużewie, do chwili obecnej nic w tej sprawie nie zostało zrobione.

Radny Majkowski zwrócił się o wyrównanie poboczy przy drodze w stronę Kargoszyna (droga powiatowa) oraz zmianę godzin kursowania autobusów Nr 2 i 13, tak aby przejazdy dostosować do dzieci kończących zajęcia lekcyjne, zaproponował godz. 1245 13 45 14 45 .

Radna Jezierska zwróciła się o wyjaśnienia wzrostu kosztów związanych z przebudową boiska w Kownatach Żędowych oraz zakupu wozów strażackich. Zapytała się czy modernizacja drogi w Mieszkach Wielkich będzie wykonana w roku bieżącym, jeśli nie zostanie zrobiona to proponuje wykorzystać środki finansowe na inny cel.

Radny Wojciechowski zwrócił się o remont drogi gminnej i wjazdu do Cedrobu w Gumowie.

    Ad.6

    Wypowiedzi i zapytania Sołtysów.

Sołtys Bartczak zwrócił się o przedłużenie trasy przejazdu autobusu Nr 3 przez ul. Przemysłową w Pęchcinie.

Sołtys Osiecki poinformował, że osoby przejeżdżające przez Gąski wyrzucają śmieci do pojemników, ustawionych przy sklepie, dodał, że często śmieci wyrzucane są obok pojemników, po pewnym czasie zaśmiecona jest cała okolica. Sołtys zwrócił się o ustawienie tablicy informacyjnej w kierunku Rutek.

Sołtys Zarębski zwrócił się o remont drogi asfaltowej Ciechanów- w stronę wsi oraz o wyjaśnienie sprawy dot. pętli autobusowej.

Sołtys Mańkowski zwrócił się o ustawienia tablicy informacyjnej w kierunku Woli Kanigowskiej.

Sołtys Kamiński Roman zapytał się czy jest szansa aby dla honorowych krwiodawców z terenu gminy Ciechanów zagwarantować bilety ulgowe.

Sołtys Grabowski poinformował, że w Ropelach nie świecą 2 lampy.

Sołtys Marciniak powiedział, że w zeszłym roku były wykonywane pomiary geodezyjne w związku z regulacją rzeki Rosicy, zapytał się czy ta inwestycja została wycofana.

Ad.7

Pani Sekretarz przedstawiła projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w Woli Pawłowskiej, poinformowała, że władze Miasta wystąpiły z wnioskiem o zamianę nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 102/2 o powierzchni 1264 m2 położonej w miejscowości Wola Pawłowska, stanowiącą drogę gminną na niezabudowane nieruchomości gruntowe oznaczone numerami: 127/3 o powierzchni 2329m2 i 129/4 o powierzchni 1803m2 położonych w miejscowości Wola Pawłowska, stanowiące własność gminy miejskiej Ciechanów z przeznaczeniem na drogi gminne. Powiedziała, że problem tkwi w tym, że omawiany grunt stanowi droga.

Radca Prawny poinformował, że Władze Miasta nie uregulowały do końca spraw tzn. grunt nie został wpisany jako droga oraz nie została dokonana budowa drogi, co w konsekwencji może wiązać się z kosztami budowy drogi, które poniesie Gmina.

Radna Jezierska powiedziała, że omawiany projekt uchwały jest jednym z elementów powstania wysypiska, za którym Rada głosowała. Odnośnie kosztów można się dogadać z Miastem. Dodała, że jeśli Rada nie podejmie na tej Sesji decyzji to cała praca związana z utworzeniem Związku upadnie.

Radny Frączkowski powiedział, że jeśli sprawy nie są do końca unormowane to można ten temat przełożyć na następną Sesję.

Marek Gąsiorowski – pracownik PUK, który prowadzi sprawy Związku, powiedział, że w związku z przekwalifikowaniem gruntów Gmina nie poniesie żadnych kosztów, dodał, że te drogi są urządzone nie ma jednak regulacji w dokumentach, zapewnił, że wszelkie koszty poniesie Miasto i PUK. Dodał, że teren tych działek jest zakwalifikowany w kategorii BA w związku z tym muszą być przekwalifikowane i uregulowane, natomiast przesunięcia tematu na następną Sesję nie mają sensu.

Pan Wójt powiedział, że wystąpienie o zmianę kwalifikacji może nieść za sobą pewne konsekwencje. Na dzień dzisiejszy nie ma żadnej dokumentacji związanej z zamiana działek. Powiedział, że to nie złe intencje ze strony Wójta tylko czysty rozsądek oraz obawy jakie mogą być tego konsekwencje.

Rada Gminy złożyła wniosek o 15 min. Przerwy.

Po wznowieniu obrad Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że Radny Frączkowski zaproponował przełożyć ten temat na następną Sesję, w związku z tym zaproponował przegłosowanie wniosku.

Podczas głosowania Rada Gminy przyjęła wniosek o przełożenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w Woli Pawłowskiej na następną Sesję stosunkiem głosów:

  • 7 za

  • 5 przeciwnych

  • 3 wstrzymujące.

Ad. 7A

Pani Sekretarz przedstawiła projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w miejscowości Ujazdowo, poinformowała, że właściciel nieruchomości o nr 35/2 i nr 35/4 o łącznej powierzchni 390 m2 złożył wniosek o zamianę nieruchomości, ponieważ w skład jego działki wchodzi droga asfaltowa, błąd powstał ze strony geodetów, którzy w 1995 r. tak zaprojektowali działkę. Gmina proponuje nieruchomość nr 36/2 o powierzchni 410 m2 , z dopłatą na rzecz gminy w wysokości 148 zł.

Rada Gminy podczas głosowania podjęła uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości w miejscowości Ujazdowo stosunkiem głosów:

  • 13 za

  • 2 przeciwne

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.8

Pani Sekretarz omówiła projekt uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ciechanowie. Powiedziała, że Radni powołali Zespół do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników w celu dokonania określonych czynności sprawdzających, czy każdy z kandydatów spełnia wymagane warunki.

Pan Przewodniczący Rady Gminy poprosił o powołanie Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia głosowania tajnego w celu wyboru ławników.

Radni zgłosili do Komisji:

  1. Oglęcką Ewę

  2. Lazarskiego Janusza

  3. Murawskiego Bogdana

Rada Gminy jednomyślnie powołała Komisję Skrutacyjną w w/w składzie osobowym.

Komisja przeprowadziła wybory ławników do Sądu Rejonowego w Ciechanowie, w wyniku tajnego głosowania ławnikami zostali powołani:

  1. Gromuł Janina Maria

  2. Rogalski Józef

  3. Bramowicz Wiesław Adam

  4. Żyznowska Ewa Janina

    (protokół i karty do głosowania w załączeniu do protokołu obrad).

Rada Gminy jednomyślnie podjęła uchwałę w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Ciechanowie (uchwała w załączeniu).

 

Ad.9

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił informację o analizie oświadczeń majątkowych radnych, powiedział, że wszystkie oświadczenia zostały złożone w wymaganym terminie, po dokonaniu analizy złożonych oświadczeń majątkowych nie stwierdzono błędów i wszystkie oświadczenia zostały wypełnione poprawnie.

 

Ad.10

Pan Wójt przedstawił informację o analizie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, powiedział, że wszystkie oświadczenia zostały złożone w wymaganym terminie, po dokonaniu analizy złożonych oświadczeń majątkowych stwierdzono, że z wyjątkiem błędu w oświadczeniu majątkowym Dyrektora Szkoły Podstawowej w Gumowie, gdzie wykazano dochody małżonki w/w, pozostałe oświadczenia zostały wypełnione poprawnie.

 

Ad.11

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez skarbnika gminy, w terminie trzech miesięcy od dnia doręczenia uchwały – oświadczenia, dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r., dodał, że konsekwencją niezłożenia oświadczenia lustracyjnego w terminie jest pozbawienie funkcji publicznej.

Rada Gminy jednomyślnie podjęła uchwałę w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez skarbnika gminy.

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.12

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez sekretarza gminy, w terminie trzech miesięcy od dnia doręczenia uchwały – oświadczenia, dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r., dodał, że konsekwencją niezłożenia oświadczenia lustracyjnego w terminie jest pozbawienie funkcji publicznej.

Rada Gminy jednomyślnie podjęła uchwałę w sprawie powiadomienia o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego przez sekretarza gminy.

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.13

Pani Sekretarz przedstawiła projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Modła, poinformowała, że plan zawiera min., przeznaczenie terenów, granice i sposoby zagospodarowania terenów, zasady ochrony środowiska, zasady ochrony dziedzictwa i zabytków, zasady i warunki kształtowania terenów komunikacji i infrastruktury technicznej.

Rada Gminy jednomyślnie podjęła uchwałę w sprawie uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Modła.

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.16

Pani Skarbnik przedstawiła projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2007 rok. Powiedziała, że zwiększenia po stronie dochodów wynoszą 153.644,00 zł i wynikają z:

  • z tyt. zwiększonych odsetek na rachunkach bankowych – 12.300,00 zł,

  • z tyt. zwiększonych wpłat z tyt. podatku od środków transportowych, podatku od czynności cywilnoprawnych, opłaty za wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz odsetek od nieterminowych należności podatkowych – 21.600,00 zł,

  • z tyt. pomocy finansowej otrzymanej z Urzędu Marszałkowskiego na dofinansowanie zakupu samochodu strażackiego z osprzętem – 97.244,00 zł.

  • z tyt. wprowadzenia środków z Samorządu Województwa Mazowieckiego na wyposażenie Szkoły Podstawowej w Gumowie – 22.500,00 zł.

Zmniejszenia po stronie dochodów wynoszą 4.300,00 zł i wynikają z tyt. zmniejszenia wpływów ze sprzedaży specyfikacji przetargowych – 300 zł oraz z tyt. zmniejszenia wpływów w podatku od środków transportowych od osób fizycznych – 4.000,00 zł.

 

Poinformowała o zmianach po stronie wydatków, gdzie zwiększenia wynoszą 324.344,00 zł i wynikają min:

  • z tyt. zwiększenia kosztów związanych z remontami bieżącymi dróg gminnych – 86.800,00 zł, z przebudową boiska w Kownatach Żędowych – 25.000,00 zł., wyposażeniem Szkoły Podstawowej w Gumowie – 22.500,00 zł, zakup dwóch samochodów strażackich – 157.244,00 zł, zwiększenie zakresu prac firmie DeltaPrid (modernizacja drogi w Pęchcinie) – 30.000,00 zł.

Zmniejszenia po stronie wydatków wynoszą 275.000,00 zł i wynikają głównie z tyt. zmniejszenia środków przeznaczonych na budowę wodociągu w Pieńkach Niechodzkich i zbiornika wyrównawczego w Chotumiu – 205.000,00 zł, z tyt. zmniejszenia środków przeznaczonych na modernizację drogi gminnej w Goryszach– 65.000,00 zł oraz z tyt. zmniejszenia środków na remont bieżący boiska w Kownatach Żędowych.

Dochody budżetu gminy na dzień 29.10.07r. zamykają się kwotą 10.987.959,00 zł

Wydatki budżety gminy na dzień 29.10.07r. zamykają się kwotą 11.645.34,00 zł.

Waldemar Frączkowski – Przewodniczący Komisji Planowania Budżetu i Finansów, odczytał opinię Komisji, z posiedzenia w dniu 25.10.2007 r. (stanowi załącznik do protokołu).

Rada Gminy podczas głosowania podjęła uchwałę w sprawie zmian budżetu gminy na rok 2007 stosunkiem głosów;

  • 14 za

  • 1 przeciwny

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.17

Pani Skarbnik przedstawiła projekt uchwały w sprawie zakresu i formy informacji Wójta Gminy o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego, poinformowała, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, do Informacji przedkładanej Radzie Gminy i RIO załącza się część opisową.

Rada Gminy jednomyślnie podjęła uchwałę w sprawie zakresu i formy informacji Wójta Gminy o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego.

(uchwała w załączeniu do protokołu).

 

Ad.18

Odpowiedzi:

Wodociąg w Pieńkach Niechodzkich nie może być podłączony do wodociągu w Pęchcinie, ponieważ po zapoznaniu się z opinią ZwiK, stwierdzono, że jest zbyt mała przelotowość rur, jednak jest propozycja aby Pieńki zaopatrzyć w wodę z chwilą gdy Firma Cedrob będzie budować ubojnię w Ujazdowie, w chwili obecnej trwają negocjacje między Prezesami Cedrob i ZwiK odnośnie kosztów związanych z budową wodociągi i kanalizacji.

Pan Wójt poinformował, że należy w budżecie zarezerwować kwotę 100.000,00 zł na modernizację drogi Ciechanów – Kownaty, przy okazji wykona się udrożnienie rowu w Nużewie.

Odnośnie świetlicy w Niechodzinie nie ma jeszcze podpisanej umowy z najemcą, warunki najmu będą określone w umowie.

Odnośnie autobusu Nr 2 i 13, na poprzedniej Sesji zostały podane inne godz. kursowanie, na podstawie których były prowadzone ustalenia z Prezesem ZKM, w chwili obecnej okazuje się, że godziny należy zmienić i dostosować do uczniów kończących zajęcia lekcyjne, ponieważ Radny podał błędne informacje.

Tablice informacyjne zostały zamówione 4 miesiące temu, jednak nie mamy informacji czy są wykonane.

Odnośnie pętli autobusowej w Rutkach jest zgoda mieszkańca, który odstąpi część swojego pola na wykonanie pętli, przy czym gmina zakupi materiały, które będą potrzebne do utwardzenia placu, natomiast mieszkańcy powinni zaangażować się w przygotowanie terenu.

Odnośnie honorowych krwiodawców Gmina nie prowadzi statystyki, ilu jest na terenie Gminy, jednak sprawa jest do załatwienia.

Regulacja rzeki Rosicy nie była uzgadniana z Gminą, jak również nie posiadamy wiedzy na jakim etapie są prace, w związku z tym należy się z tym tematem zapoznać.

Odnośnie oświetlenia ulicznego – przegląd techniczny lamp jak i modernizacja są wykonywane okresowo, informacje o awariach są przekazywane na bieżąco.

Pan Wójt poinformował, że w budżecie zostały przeznaczone środki na zakup samochodów strażackich w kwocie 157.000,00 zł, jednak z chwilą zakupu w/w samochodów Gmina otrzymuje dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego w wysokości 97.244,00 zł, jednak cała kwota musi być zagwarantowana w budżecie.

Odnośnie budowy drogi w Mieszkach Wielkich wszystkie dokumenty zostały złożone w Starostwie, w tej chwili czekamy na wydanie decyzji, prawdopodobnie w bieżącym roku nie będzie wykonana w/w inwestycja, natomiast środków nie można przeznaczyć na inny cel, ponieważ nie było ich zapisanych w budżecie. Dodał, że środki na budowę drogi pochodziłyby z zaciągniętego kredytu.

Ad.19

Pani Sekretarz poinformowała o konieczności wymiany dowodów osobistych, dodała, że ponad 500 dowodów podlega wymianie, a od 1 stycznia 2008 r. dowody stracą ważność.

Pan Wójt poinformował, że ok. 13 przyłączy wodociągowych w Rutkach prawdopodobnie zostanie odłączonych, ponieważ nie zostały dokonane wpłaty za przyłącza.

Ad.20

Po wyczerpaniu porządku dziennego obrad Przewodniczący Rady Gminy podziękował wszystkim uczestnikom Sesji za przybycie i zamknął posiedzenie.

Protokołowała
Małgorzata Sochacka

Przewodniczący Rady Gminy
Eugeniusz Olszewski


Data wytworzenia: 2011-04-22
Sporządzone przez: Administrator
Data udostępnienia: 2011-04-22 11:19:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Administrator
Wyświetleń: 50