OK.2110.3 .2023
Ciechanów, dnia 30 .06.2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Ciechanów ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: KIEROWNIKA REFERATU ROZWOJU, INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Urzędzie Gminy Ciechanów.
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
4. Wykształcenie wyższe preferowane: administracja, zarządzanie lub pokrewne
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Posiadanie czteroletniego stażu zawodowego w tym minimum dwuletniego na stanowisku Urzędniczym.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczanie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
2. Doświadczenie w przygotowaniu i realizacji inwestycji i remontów.
3. Bardzo dobra znajomość przepisów - ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, KPA, ustawy o samorządzie gminnym.
4. Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, obowiązkowość.
5. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
III. Zakres obowiązków na stanowisku:
1. Nadzór i organizacja pracy Referatu Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych.
2. Nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań, obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy.
3. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań referatu Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych.
4. Udział w odbiorach technicznych gminnych inwestycji i remontów.
5. Organizacja przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonywanych inwestycji.
6. Opracowanie wieloletnich planów inwestycyjnych dla gminy.
7. Koordynowanie i bieżąca analiza spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych oraz ich wykorzystaniem na poszczególnych etapach projektów.
8. Bieżące informowanie Wójta Gminy o możliwościach realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych.
9. Nadzór nad procedurami zamówień publicznych.
10.Przygotowanie projektów uchwał i innych aktów prawnych z zakresu działalności referatu Rozwoju, inwestycji i zamówień publicznych.
IV. Informacja o warunkach pracy i sposobie wykonywania zadań:
– praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (powyżej
4 godzin dziennie),
– stanowisko mieści się w budynku Urzędu Gminy Ciechanów – parter
– praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
– praca w podstawowym systemie czasu pracy,
– rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę,
– wynagrodzenie – ustalane zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ciechanów.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia o naborze był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, nabytych uprawnieniach i kwalifikacjach
6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
7. Oświadczenie kandydata ,że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
10.Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
Wszystkie oryginalne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata a kserokopie własnoręcznie poświadczone za zgodność z oryginałem.
VII. Informacja o metodach i technikach naboru:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
– osobiście - w Sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8, pokój Nr 1 , parter (pn - pt ; 800 -1600 ) - w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko Kierownika referatu Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych .''
– przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8 .
Termin składania ofert upływa 17 lipca 2023 roku (poniedziałek ) - do godz.1500.
1. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu (w przypadku przesyłki pocztowej data nadania nie ma znaczenia).
2. Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Ciechanów.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie, z podaniem miejsca i terminu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych
4. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
5. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ciechanów (www.bip.gminaciechanow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy.
VIII. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie, niekompletne lub przesłane pocztą elektroniczną - nie będą rozpatrywane.
2. Wszystkie dokumenty niewykorzystane w procesie naboru można odebrać po zakończeniu procedury naboru w pokoju Nr 10 ( nieodebrane nie będą odsyłane).
3. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie rekrutacji podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia naboru.
4. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku
przeprowadzonego konkursu zostaną dołączone do jego akt osobowych.
|
Wójt Gminy Ciechanów
|
|
/-/Stefan Pawłowski |
Data wytworzenia: | 2023-06-30 |
Sporządzone przez: | Małgorzata Sochacka |
Data udostępnienia: | 2023-06-30 15:02:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Małgorzata Sochacka |
Wyświetleń: | 74 |