> Nabor na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów

Nabor na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów


 

ZARZĄDZENIE Nr 70/2023

WÓJTA GMINY CIECHANÓW

z dnia 3 października 2023 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów

 

 

Na  podstawie art. 31, art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022.530 z późn. zm.), zarządza się co następuje:

§1.

Ogłasza się nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze -  sekretarza gminy w Urzędzie Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów ul. Fabryczna 8.

§2.

Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

§ 3.

Ogłoszenie o naborze zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ciechanów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Ciechanów.

§ 4.

Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. kadr i archiwum zakładowego.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Ciechanów

Stefan Pawłowski

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik  do Zarządzenia nr 70/2023 Wójta Gminy Ciechanów z dnia 3 października 2023 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów.

 

Wójt Gminy Ciechanów

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe: prawo ,zarządzanie, administracja;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  7. bardzo dobra  znajomość przepisów prawa; ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu wyborczego, Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego  oraz Instrukcji Kancelaryjnej i archiwalnej;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  9. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

1.      doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;

2.      umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;

3.      umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;

4.      umiejętność podejmowania decyzji;

5.      umiejętność praktycznego stosowania przepisów;

6.      umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;

7.      umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;

8.      predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w  zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;

9.      bardzo dobra organizacja czasu pracy;

10.  znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy;

11.  znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;

12.   prawo jazdy kat. B;

13.   dyspozycyjność.

III Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:

  1. zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach;
  2. wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:

a)      opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),

b)      analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,

c)      nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,

d)      planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,

e)      nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,

f)       prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,

g)      organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,

h)      nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,

i)       prowadzenie kontroli wewnętrznej,

3.      prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;

4.      prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;

5.      koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;

6.      nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;

7.      prowadzenie centralnego rejestru umów;

8.      współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy;

9.       stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;

10.  sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;

11.  prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu – stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;

12.  koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;

13.   wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.

IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ).
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

V. Warunki pracy:

  1. Stanowisko: administracyjne, kierownicze.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Miejsce pracy: Urząd Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów ul. Fabryczna 8.
  4. Praca jednozmianowa.
  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

VI. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:

17  października 2023r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów (pokój nr 1) lub na adres: Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy.”

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (23) 672-26-46 wew. 110. Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowani do weryfikacji końcowej - rozmów kwalifikacyjnych, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.

VII. Informacje  dodatkowe :

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

2. Dokumenty aplikacyjne , które wpłyną po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Można je osobiście odebrać po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju Nr 10 ( nieodebrane nie będą odsyłane).

Nieodebrane  dokumenty aplikacyjne, które wpłynęły po terminie oraz niewykorzystane w procesie rekrutacji  podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia naboru.

3. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy jest zobowiązany przedłożyć:

– oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż,

– oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie.

4. Nabór  przeprowadzi komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Ciechanów.

5. Informacja o wynikach  naboru  zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy  Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.

 

 


Data wytworzenia: 2023-10-03
Sporządzone przez: Monika Staniszewska
Data udostępnienia: 2023-10-03 15:36:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Monika Staniszewska
Wyświetleń: 112