OK.2110.4 .2023
Ciechanów, dnia 30.06.2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Ciechanów ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. infrastruktury komunalnej w Referacie Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Urzędu Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8.
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
4. Wykształcenie wyższe na kierunku rolnictwo, budownictwo, administracja lub ochrona środowiska
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Minimum 2 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny w jednostkach samorządu terytorialnego,
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość instrukcji kancelaryjnej,.
2. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, Statut Gminy, ustawa o pracownikach samorządowych., z zakresu BHP oraz zamówień publicznych.
3. Znajomość obsługi komputera w MS OFFICE
4. Dyspozycyjność.
5. Odporność na stres,
6. Prawo jazdy kat. B
7. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku.
8. Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.
9. Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy.
10. Umiejętność pracy w zespole.
11. Samodzielność, kreatywność, obowiązkowość, systematyczność w wykonywaniu zadań.
III. Zakres obowiązków na stanowisku:
1. Bieżące utrzymanie placów zabaw, w tym remonty oraz uzupełnienie placów zabaw o pojedyncze elementy,
2. Nadzór nad bieżącym utrzymaniem boisk sportowych,
3. Powadzenie spraw związanych z remontami obiektów infrastruktury komunalnej świetlic wiejskich, remiz strażackich i innych,
4. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów budowlanych będących we władaniu Gminy,
5. Zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych infrastruktury komunalnej,
6. Przeprowadzanie wizji lokalnych obiektów, przygotowanie zleceń przeglądów obiektów oraz przestrzeganie terminów w tym zakresie,
7. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją świetlic wiejskich, w tym ewidencjonowanie poniesionych kosztów,
8. Zlecenie, przygotowanie materiałów i dokumentów oraz weryfikacja audytów energetycznych dla obiektów stanowiących mienie gminy,
9. Systematyczne przekazywanie zredagowanych i zaakceptowanych materiałów z zakresu zajmowanego stanowiska w celu umieszczenia ich na stronie internetowej gminy.
10. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem wniosków o szacowanie strat w uprawach rolnych
IV Zadania wspólne referatów i stanowisk pracy, a w szczególności:
1. prowadzenia postępowania administracyjnego i przygotowywania materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywania zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
2. pomocy Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań
3. współdziałania ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu gminy,
4. przygotowania programów, analiz, oceny, sprawozdań i bieżących informacji o realizacji zadań,
5. stosowania obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji kancelaryjnej,
6. stosowania zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,
zarządzeń, postanowień, zaświadczeń i innych pism,
7. doskonalenia zawodowego i usprawniania własnej organizacji, metod i form pracy,
8. znajomości potrzebnych aktów prawnych i dołożenia należytej staranności
w przestrzeganiu ich realizacji,
9. wykonywania zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, ppoż. oraz
przeciwdziałania klęskom żywiołowym,
10. dbałości o powierzone pomieszczenie, sprzęt i wyposażenie biurowe,
V. Informacja o warunkach pracy i sposobie wykonywania zadań:
– praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (powyżej
4 godzin dziennie),
– stanowisko mieści się w budynku Urzędu Gminy Ciechanów II piętro
– praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
– praca w podstawowym systemie czasu pracy,
– rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę,
– wynagrodzenie – ustalane zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ciechanów.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia o naborze był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, nabytych uprawnieniach i kwalifikacjach.
6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,
zaświadczenia).
7. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na stanowisku urzędniczym,
Wszystkie oryginalne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata a kserokopie własnoręcznie poświadczone za zgodność z oryginałem.
VIII. Informacja o metodach i technikach naboru:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
– osobiście - w Sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8, pokój Nr 1, w godzinach pracy 8.00-16.00 ) - w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem:
„Nabór na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej.''
- przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Ciechanów, 06-400
Ciechanów, ul. Fabryczna 8.
Termin składania ofert upływa 18.07.2023 r. (wtorek) - do godz.1500.
Decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu (w przypadku przesyłki pocztowej data nadania nie ma znaczenia).
1. Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wójta
Gminy Ciechanów.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną, powiadomieni telefonicznie o kolejnych etapach naboru.
3. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ciechanów
( www.bip.gminaciechanow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy.
IX. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie, niekompletne lub
przesłane pocztą elektroniczną - nie będą rozpatrywane.
2. Wszystkie dokumenty niewykorzystane w procesie naboru można odebrać
po zakończeniu procedury naboru w pokoju Nr 10 (nieodebrane nie
będą odsyłane).
3. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne niewykorzystane w procesie rekrutacji
podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia
naboru.
4. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku
przeprowadzonego konkursu zostaną dołączone do jego akt osobowych.
|
Wójt Gminy Ciechanów
|
|
/-/Stefan Pawłowski |
Data wytworzenia: | 2023-06-30 |
Sporządzone przez: | Małgorzata Sochacka |
Data udostępnienia: | 2023-06-30 15:04:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Małgorzata Sochacka |
Wyświetleń: | 68 |