WÓJTA GMINY CIECHANÓW
z dnia 3 października 2023 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów
Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022.530 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§1.
Ogłasza się nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - sekretarza gminy w Urzędzie Gminy Ciechanów, 06-400 Ciechanów ul. Fabryczna 8.
§2.
Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
§ 3.
Ogłoszenie o naborze zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ciechanów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Ciechanów.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. kadr i archiwum zakładowego.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ciechanów
Stefan Pawłowski
|
Załącznik do Zarządzenia nr 70/2023 Wójta Gminy Ciechanów z dnia 3 października 2023 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Ciechanów.
|
Wójt Gminy Ciechanów
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
I. Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
3. umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
4. umiejętność podejmowania decyzji;
5. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
6. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
7. umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
8. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
9. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
10. znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy;
11. znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;
12. prawo jazdy kat. B;
13. dyspozycyjność.
III Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
a) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
b) analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,
c) nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
d) planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
e) nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
f) prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
g) organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
h) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
i) prowadzenie kontroli wewnętrznej,
3. prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
4. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
5. koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych – zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
6. nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
7. prowadzenie centralnego rejestru umów;
8. współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy;
9. stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
10. sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
11. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu – stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;
12. koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
13. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Warunki pracy:
VI. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:
17 października 2023r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Ciechanów (pokój nr 1) lub na adres: Urząd Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (23) 672-26-46 wew. 110. Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowani do weryfikacji końcowej - rozmów kwalifikacyjnych, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.
VII. Informacje dodatkowe :
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2. Dokumenty aplikacyjne , które wpłyną po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Można je osobiście odebrać po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju Nr 10 ( nieodebrane nie będą odsyłane).
Nieodebrane dokumenty aplikacyjne, które wpłynęły po terminie oraz niewykorzystane w procesie rekrutacji podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia naboru.
3. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy jest zobowiązany przedłożyć:
– oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż,
– oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie.
4. Nabór przeprowadzi komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Ciechanów.
5. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Ciechanów: www.bip.gminaciechanow.pl.
Data wytworzenia: | 2023-10-03 |
Sporządzone przez: | Monika Staniszewska |
Data udostępnienia: | 2023-10-03 15:36:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Monika Staniszewska |
Wyświetleń: | 93 |