> Odpowiedzi na pytania Wykonawców i modyfikacja treści SIWZ - dotyczy: dostawy energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego

Odpowiedzi na pytania Wykonawców i modyfikacja treści SIWZ - dotyczy: dostawy energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego


                                                                                                          Ciechanów, dnia 19.04.2013r. Wójt Gminy Ciechanów

ul. Fabryczna

06-400 Ciechanów

tel./fax 23 6722646

 

Do wszystkich Wykonawców znak sprawy RG.271.4.2013 dotyczy: dostawy energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.

 

 

Odpowiedzi na pytania Wykonawców i modyfikacja treści SIWZ.

 

Wójt Gminy Ciechanów działając zgodnie z art.38 ust.1,2,4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych odpowiada na zadane pytania i modyfikuje treść SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej.

 

 

Zapytania I:

 

1/ dotyczące terminu realizacji zamówienia.

We wzorze umowy Zamawiający podaje, że cena energii elektrycznej za 1 KWh obowiązywać będzie w okresie 01.01.2012 do 31.12.2012 natomiast w §8 ust.1 wskazuje, iż umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od daty jej podpisania do dnia 31.12.2014

 

Zamawiający ujednolica tekst zapisów: umowa obowiązuje do dnia 31.12.2014.

 

2/ dotyczące terminu obowiązywania kontraktu

Proponowana przez Wykonawcę zmiana brzmi: „umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania jednakże nie wcześniej niż po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, a po wejściu w życie umowy dystrybucyjnej”.

 

Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowaną zmianę.

 

3/  dotyczy nowych PPE

Zamawiający w §8 ust.6 wzory umowy pisze: „Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1 umowy, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10% punktów odbioru energii. Rozliczenie dodatkowych punktów będzie odbywać się odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej”.

 

Zamawiający wiedząc, iż w/w zmiany możliwe są jedynie zgodnie z zasadami określonymi w taryfie OSD oraz w obrębie grup taryfowych opisze to jednoznacznie w zawartej umowie.

 

4/ dotyczy okresów rozliczeniowych

Zamawiający w §6 pkt 1 pisze: „Rozliczenie za pobraną energię elektryczną odbywać się będzie w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych”.

 

Punkt ten otrzymuje nowe brzmienie: Wykonawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego wystawi fakturę na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych otrzymanych od operatora systemu dystrybucyjnego.

 

 

 

5/ dotyczy zmienności cen

W SIWZ jest: „ceny określone w ust.1 ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego”.

 

Zamawiający nadaje nowe brzmienie: Ceny jednostkowe energii elektrycznej będą stałe w okresie realizacji  przedmiotu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, w której dokona się ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego lub w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających wpływ na realizację kontraktu.

 

6/ dotyczy procedury zmiany sprzedawcy

Czy zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty w wersji elektronicznej:

danych:

- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki

- numer NIP

- numer REGON

- kod URD (w przypadku już rozdzielonych umów)

- adres punktu poboru - ( miejscowość, ulica, kod pocztowy)

- przeznaczenie punktu poboru

- grupa taryfowa

- kod PPE

- roczny wolumen energii elektrycznej

- numer licznika

- numer aktualnie obowiązującej umowy

- numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego sprzedawcy

dokumentów:

- pełnomocnictwo

- dokument nadania numeru NIP

- dokument nadania numeru REGON

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa

- numer rachunku bankowego

 

Zamawiający przekaże wymagane dane i dokumenty.

 

Zapytania II

 

7/ Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji odnoście okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej – do kiedy obowiązują przedmiotowe umowy, okres wypowiedzenia i czy zostały podpisane w ramach akcji promocyjnej.

 

Zamawiający odpowiada: umowy zawarte są na czas określony , okres wypowiedzenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Umowy nie zostały podpisane w ramach akcji promocyjnej.

 

8/ Wykonawca prosi o udzielenie informacji czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz pierwszy?

 

Zamawiający odpowiada: procedura ta będzie przeprowadzana po raz trzeci.

 

 

 

9/ Pytanie identyczne jak w punkcie 6/.

 

Odpowiedź: Zamawiający przekaże wymagane dane i dokumenty.

 

10/  Pytanie dotyczy okresów rozliczeniowych

 

Odpowiedź Zamawiającego identyczna jak w punkcie 4/.

 

 

Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

 

 

 

                                                                                  Wójt Gminy Ciechanów

                                                                                 

                                                                                       Marek Kiwit

 

 


Data wytworzenia: 2013-04-19
Sporządzone przez: Przemysław Bugdal
Data udostępnienia: 2013-04-19 13:08:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Przemysław Bugdal
Wyświetleń: 72