Ciechanów, dnia 19.04.2013r. Wójt Gminy Ciechanów
ul. Fabryczna
06-400 Ciechanów
tel./fax 23 6722646
Do wszystkich Wykonawców znak sprawy RG.271.4.2013 dotyczy: dostawy energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.
Odpowiedzi na pytania Wykonawców i modyfikacja treści SIWZ.
Wójt Gminy Ciechanów działając zgodnie z art.38 ust.1,2,4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych odpowiada na zadane pytania i modyfikuje treść SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej.
Zapytania I:
1/ dotyczące terminu realizacji zamówienia.
We wzorze umowy Zamawiający podaje, że cena energii elektrycznej za 1 KWh obowiązywać będzie w okresie 01.01.2012 do 31.12.2012 natomiast w §8 ust.1 wskazuje, iż umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od daty jej podpisania do dnia 31.12.2014
Zamawiający ujednolica tekst zapisów: umowa obowiązuje do dnia 31.12.2014.
2/ dotyczące terminu obowiązywania kontraktu
Proponowana przez Wykonawcę zmiana brzmi: „umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania jednakże nie wcześniej niż po skutecznym zakończeniu realizacji dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, a po wejściu w życie umowy dystrybucyjnej”.
Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowaną zmianę.
3/ dotyczy nowych PPE
Zamawiający w §8 ust.6 wzory umowy pisze: „Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1 umowy, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10% punktów odbioru energii. Rozliczenie dodatkowych punktów będzie odbywać się odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej”.
Zamawiający wiedząc, iż w/w zmiany możliwe są jedynie zgodnie z zasadami określonymi w taryfie OSD oraz w obrębie grup taryfowych opisze to jednoznacznie w zawartej umowie.
4/ dotyczy okresów rozliczeniowych
Zamawiający w §6 pkt 1 pisze: „Rozliczenie za pobraną energię elektryczną odbywać się będzie w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych”.
Punkt ten otrzymuje nowe brzmienie: Wykonawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego wystawi fakturę na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych otrzymanych od operatora systemu dystrybucyjnego.
5/ dotyczy zmienności cen
W SIWZ jest: „ceny określone w ust.1 ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego”.
Zamawiający nadaje nowe brzmienie: Ceny jednostkowe energii elektrycznej będą stałe w okresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, w której dokona się ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego lub w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających wpływ na realizację kontraktu.
6/ dotyczy procedury zmiany sprzedawcy
Czy zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty w wersji elektronicznej:
danych:
- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki
- numer NIP
- numer REGON
- kod URD (w przypadku już rozdzielonych umów)
- adres punktu poboru - ( miejscowość, ulica, kod pocztowy)
- przeznaczenie punktu poboru
- grupa taryfowa
- kod PPE
- roczny wolumen energii elektrycznej
- numer licznika
- numer aktualnie obowiązującej umowy
- numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego sprzedawcy
dokumentów:
- pełnomocnictwo
- dokument nadania numeru NIP
- dokument nadania numeru REGON
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa
- numer rachunku bankowego
Zamawiający przekaże wymagane dane i dokumenty.
Zapytania II
7/ Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji odnoście okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej – do kiedy obowiązują przedmiotowe umowy, okres wypowiedzenia i czy zostały podpisane w ramach akcji promocyjnej.
Zamawiający odpowiada: umowy zawarte są na czas określony , okres wypowiedzenia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Umowy nie zostały podpisane w ramach akcji promocyjnej.
8/ Wykonawca prosi o udzielenie informacji czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz pierwszy?
Zamawiający odpowiada: procedura ta będzie przeprowadzana po raz trzeci.
9/ Pytanie identyczne jak w punkcie 6/.
Odpowiedź: Zamawiający przekaże wymagane dane i dokumenty.
10/ Pytanie dotyczy okresów rozliczeniowych
Odpowiedź Zamawiającego identyczna jak w punkcie 4/.
Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.
Wójt Gminy Ciechanów
Marek Kiwit
Data wytworzenia: | 2013-04-19 |
Sporządzone przez: | Przemysław Bugdal |
Data udostępnienia: | 2013-04-19 13:08:00 |
Rodzaj zamówienia: | Przetarg |
Opublikowane przez: | Przemysław Bugdal |
Wyświetleń: | 72 |