> Informacja o przetargu na dostawę energii elektrycznej

Informacja o przetargu na dostawę energii elektrycznej


 

 

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2007 r., Dz.U. Nr 223, poz. 1655, oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) oraz przepisami wykonawczymi do niej Urząd Gminy Ciechanów zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego









NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ



 

 

 

Zamawiający:

 

Urząd Gminy Ciechanów

ul. Fabryczna 8

06-400 Ciechanów

 

 

 

Adres do korespondencji :



Urząd Gminy Ciechanów

ul. Fabryczna 8

06-400 Ciechanów

 

 

 

 

1. Przedmiot Zamówienia

 

  • Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej
    do budynków Zamawiającego.

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.

  • Kod CPV: 09000000-3, 09300000-2

  • Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, że nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom.

 

2. Termin wykonania zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2014 r.

 

3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

 

  • Spełniają warunki zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  • Posiadają aktualne umowy z Energa Operator SA umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Energa Operator SA do obiektów Zamawiającego.

 

Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale 4 SIWZ.

 

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:

 

  1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

  2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

  3. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

  4. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

 

 

  1. Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  2. Kopia nadania NIP.

  3. Kopia nadania Regon.

  4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  6. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 5 – 10, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  7. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

  8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.

  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

 

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie faksu, nr faksu zamawiającego: 023 672-26-46 wew. 103 bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Gminy Ciechanów, Ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów.

  1. Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania dokumentów przekazanych w formie faksu przez Zamawiającego.

  2. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną.

  3. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w sposób jak opisany w pkt. 1 niniejszego działu, umożliwiający zapoznanie się przez Zamawiającego z ich treścią, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1600.

  4. Strony obowiązane są informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresu. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje wysyłane na ostatnio podany adres Wykonawcy będą uznawane za skutecznie złożone temu Wykonawcy.

  5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

 

 

 

 

 

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach formalno – prawnych jest Waldemar Gebert , tel. 023 672-26-46.

 

6. Wymagania dotyczące wadium.

 

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

7. Termin związania z ofertą.

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

8. Opis sposobu przygotowania ofert.

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert.

  2. Ofertę należy sporządzić w sposób zgodny oraz według wzorów dokumentów z opisanymi w dziale 4 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do niniejszego SIWZ.

  3. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z datą naniesienia zmiany.

  4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie naniesiony znak, z którego można odczytać co najmniej nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska (podpis skrócony) to znak musi być uzupełniony napisem ( np. w formie pieczęci), z którego można odczytać co najmniej nazwisko podpisującego.

  5. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.

  6. Wykonawca złoży ofertę w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej „ Oferta na dostawę energii elektrycznej ” oraz „Nie otwierać przed
    24 04 2012r. przed godz. 10 ;15. Opakowanie zawierające ofertę powinno zawierać nazwę oraz dokładny adres Wykonawcy.

  7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przed upływem terminu składania ofert Ofertę. Oferta ze zmianami oprócz oznaczeń, jak w pkt. 6 powyżej, będzie dodatkowo oznaczona określeniami „ZMIANA”. Wykonawca wycofując ofertę zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną do jego reprezentacji.

  8. Jeżeli niektóre informacje w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może

zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzec w ofercie, które informacje nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Kartki należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty ( należy zachować ciągłość numeracji kartek oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

9. Miejsce oraz termin składania ofert.

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Ciechanów, Ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów.

do godz. 1000. 24 kwietnia2013r.

  1. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 24.04.2013. r. o godz. 1015
    w budynku Zamawiającego tj.: przy ul. Urząd Gminy Ciechanów, Ul. Fabryczna 8,
    06-400 Ciechanów.

  2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca ( np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w SIWZ).

 

10. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert oraz sposobie ich oceny.

 

  1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj.:
    Urząd Gminy Ciechanów, Ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów. o godz. 10
    15. Kolejność otwierania ofert jest zgodna z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego.

  2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informację dotyczące ceny wykonania zamówienia, termin wykonania zamówienia, okres ważności oferty, warunki płatności zawartych w ofertach.

  3. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji podawanych w trakcie otwarcia ofert. Zamawiający prześle niezwłocznie te informacje.

  4. Oferty oceniane będą w dwóch etapach:

 

I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.

Oferty nie spełniające wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone.

 

II etap: ocena merytorycznawedług kryteriów określonych poniżej:

Cena (koszt) – waga kryterium 100%.

W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym ofertom przyznane zostaną punkty:

  • dla kryterium cena, według wzoru: C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt., gdzie Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu, a Coferta cenę badanej oferty.

W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i SIWZ.

 

  1. W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz stosownie do art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ.

  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w SIWZ.

  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

    1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertą w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

    2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając stosowne uzasadnienie.

    3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając stosowne uzasadnienie.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informację, o których mowa w pkt. a niniejszego paragrafu, również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

8. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

11. Opis sposobu obliczania ceny oferty.

 

  1. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia zgodnie z Formularzem oferty, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  2. Ceny zawarte w Formularzu oferty o którym mowa powyżej muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  3. Cenę oferty stanowi cena wyliczona w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  4. Ceny jednostkowe zawarte w Formularzu cenowym o którym mowa powyżej muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do czterech miejsc po przecinku.

  5. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

 

12. Istotne postanowienia umowy / Wzór umowy.

 

Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ.

 

13. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

14. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Wykonawcy a także innym osobom, którym interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zasad udzielenia zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VIŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ ww. ustawy.

 

15. Wykaz załączników do SIWZ

 

Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Załącznik nr 3 – Formularz cenowy

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom

Załącznik nr 6 – Wzór umowy

 

Zatwierdzam


Podpis osoby zatwierdzającej

Urząd Gminy Ciechanów

 


Data wytworzenia: 2013-04-09
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2013-04-09 15:17:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 104