> Informacja o przetargu na bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ciechanów.

Informacja o przetargu na bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ciechanów.


 



numer sprawy :RG.271.3.2013. WG

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ciechanów.

Zamawiający:

Wójt Gminy Ciechanów

ul. Fabryczna 8

06-400 Ciechanów

tel./fax. 23/6722646

urzad@gminaciechanow.pl

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ciechanów.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w Art. 11 ustęp 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Publikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych.

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ciechanów.

Długość dróg gminnych wynosi ok. 140 km.

2. Do obowiązków Oferenta, który wygra przetarg nieograniczony będzie:

- remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych z wycinką masą mineralno -bitumiczną

 

 

- remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych przy użyciu kruszywa łamanego,

- wykonanie warstwy wyrównawczej z masy asfaltowo – bitumicznej

- wykonanie nakładek bitumicznych,

- powierzchniowe utrwaleniu nawierzchni bitumicznej dróg przy użyciu emulsji i grysu,

- wykonanie korytowania, podsypki piaskowej i podbudowy tłuczniowej

- udrażnianie rowów wraz z wywozem, pogłębianiu rowów z profilowaniem skarp z wywozem,

- kopanie rowów odwadniających, udrażnianie i czyszczenie przepustów rurowych,

- profilowanie dróg równiarką drogową, koszenie poboczy

- transport szlaki i innych materiałów sypkich.

- dostawa kruszywa betonowego

3. Inne informacje dotyczące przedmiotu przetargu :

1) Pełnienie bieżącej obsługi powinno być wykonywane zgodnie z obowiązującymi

przepisami i normami branżowymi, przy użyciu materiałów i sprzętu posiadającego wymagane atesty.

2) Prace powinny być wykonane przez Wykonawcę wybranego w niniejszym przetargu z materiałów i przy pomocy sprzętu Wykonawcy.

3) Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV : 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.

4) Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych i wariantowych.

5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6) Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

8) Adres strony internetowej Zamawiającego www.gminaciechanow.pl ( BIP)

9) Zamawiający dopuszcza, aby przy realizacji zadania wykonawca zastosował

rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego; dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

10) Zamawiający będzie pisemnie zlecał wykonanie określonych robót lub świadczonych usług z podaniem terminów wykonania powierzonych obowiązków.

11) Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonywany zgodnie ze sztuką budowlaną oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.

4. Termin realizacji zamówienia:

od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. z możliwością rozwiązania umowy przez każdą ze stron z 2 - miesięcznym okresem wypowiedzenia.

5. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert:

cena - 100 %

Przetarg nieograniczony wygra oferta która otrzyma największą liczbę punktów z podsumowania wszystkich cen jednostkowych.

Z oferentem, który wygra przetarg zostanie zawarta umowa, stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji ceny ofertowej.

6. Płatności .

Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie wg faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności od posiadanych środków finansowych do wysokości nie przekraczającej kwoty z wybranej oferty i posiadanych środków finansowych w budżecie Gminy Ciechanów.

Rozliczenie za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej umowy może być regulowane przez Zamawiającego fakturami częściowymi VAT.

7. Opis sposobu przygotowania ofert.

Oferta powinna być sporządzona pisemnie w języku polskim.

Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu oferenta.

Zaleca się ponumerowanie stron ofertowych. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby ( lub osób) uprawnionych do występowania w imieniu oferenta.

Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres : Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów i opatrzona napisem:

,,Oferta przetargowa na bieżące utrzymanie dróg gminnych " oraz ,, Nie otwierać przed dniem 02- 04- 2013 r. do godz. 10°°"

Koperta wewnętrzna powinna być opatrzona nazwą i adresem oferenta, aby można było ją odesłać nie otwartą, w przypadku złożenia jej po terminie.

8. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Ciechanowie
ul. Fabryczna 8 w godz. 800 - 1600
nie później niż do dnia 02– 04 - 2013 r do godziny 930

Oferty przesłane poczta będą zakwalifikowane do rozpatrzenia pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do Urzędu Gminy w Ciechanowie do dnia 23- 03 -2011 r. do godziny 0930

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02. 04 2013r o godz. 10 00 w Urzędzie Gminy w Ciechanowie przy ul. Fabrycznej 8 w Sali konferencyjnej ( I piętro ) sala nr 9. Otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na otwarciu ofert Zamawiający podaje nazwę i adres oferenta, oraz zaoferowaną cenę.

9. Termin związania ofertą.

1) Wykonawcy zastają związani złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.

2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą , z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuży jednak niż 60 dni.

3) Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

10. Opis sposobu obliczenia ceny i informacja dotycząca walut obcych.

1) Cena oferty powinna być wyrażona w walucie polskiej.

2) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.

3) Cena ofertowa przyjęta do porównania złożonych ofert w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do specyfikacji będzie sumą cen jednostkowych za poszczególne pozycje ujęte w formularzu cen jednostkowych ( załącznik nr 2 do specyfikacji ).

4) Cena ofertowa w wysokości netto oraz brutto powinna być podana liczbowo i słownie.

11. Tryb udzielania wyjaśnień na temat dokumentów przetargowych.

1) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego po terminie określonym w art.38 ustawy PZP.

2) Pytania oferentów oraz odpowiedzi zamawiającego muszą być sformułowane na piśmie - wymiana korespondencji może odbywać się przy pomocy połączeń faxowych (wymaga się pisemnego potwierdzenia treści przesłanych faxów).

3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia bez ujawniania źródeł zapytania oraz publikuje na stronie internetowej, na której udostępniona została specyfikacja.

4) W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5) Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia,

a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej zamieszcza ją także na tej stronie.

6) Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.

7) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

12. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokonania oceny spełniania tych warunków:

1) Wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 1 do specyfikacji ),

2) Formularz cen jednostkowych ( załącznik nr 2 do specyfikacji),

3) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami .

4) Wykaz wykonanych robót związanych z wykonaniem robót polegających na wykonywaniu podbudowy tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 500 m 2 każda realizacja z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.

Oferta bez 1 pozytywnej referencji nie będzie rozpatrywana.

5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca powinien posiadać minimum:





a) samobieżną równiarkę drogową - 1 sztuka,

b) walec drogowy - 1 sztuka,

c) termos do przewozu masy bitumicznej o pojemności minimum 5 ton - 1 sztuka,

d) kocioł do przerobu masy asfaltowej- 1 sztuka,

6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć minimum 1 kserokopię uprawnień drogowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

8) Dowód wpłaty wadium przetargowego. Nie dotyczy

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie później wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie.

W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem.

13. Badanie ofert:

1) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa,do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

2) W toku badania i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

3) Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

4) Zamawiający poprawia w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie,

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

14. Wadium – NIE DOTYCZY

 

15. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia – NIE DOTYCZY

 

16. Informacje o formalnościach jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę ( firmę ) siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy ( firmy ) , siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Informacja ta będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Ciechanowie przy ul. Fabrycznej 8 oraz na stronie internetowej  Zamawiającego.

2) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę ( firmę ) siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy ( firmy ) , siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

Podana zostanie także informacja o wykonawcach których oferty zostały odrzucone i wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego.

3) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem 7- dniowego terminu , jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

4) Zawarcie umowy nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Ciechanowie przy ul. Fabrycznej 8 w terminie i miejscu podanym w w/w piśmie.

W tym terminie wybrany oferent powinien przybyć do Zamawiającego w celu podpisania umowy.

17. Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy.

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach :

a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, zamawiający na wniosek wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia.

b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

18. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej ujęte są w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

19. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje powinny być przekazywane przez zamawiającego i wykonawcę pisemnie drogą pocztową lub osobiście poprzez złożenie w kancelarii Urzędu Gminy w Ciechanowie, ul. Fabryczna 8 lub faksem na numer (023) 672- 26 - 46

2) Informacje uważa się za złożone w terminie jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

3) W przypadku przekazywania informacji drogą faksową każda ze stron na żądanie drugiej strony powinna niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.

20. Podstawa prawna i inne postanowienia.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami.

21. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:

Specjalista ds. zamówień publicznych p. Waldemar Gebert pok. 19

tel. (023) 672 – 26 - 46.

W sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia:

p. Leszek Zmudczyński tel. (023) 672 – 26 – 46 pok. 19

Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godzinach 9.00 – 15.00.

Załączniki do specyfikacji:

1) Formularz ofertowy

2) Formularz cen jednostkowych

3) Oświadczenie z Art. 24 P.Z.P

4) Oświadczenie z Art. 22 ust 1 P.Z.P.

5) Projekt umowy



Zatwierdził:

Wójt Gminy

inż. Marek Kiwit






Data wytworzenia: 2013-03-20
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2013-03-20 12:37:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 43