> Ogłoszenie o zamówieniu: „Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”

Ogłoszenie o zamówieniu: „Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”


 

Ciechanów, dnia 4 lipca 2012r

Nr sprawy: RG.271.2.JP

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dla zamówienia publicznego roboty budowlane pn.

Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie

w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”

 

 

 

 

w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. Zmianami/ w procedurze dla zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Gmina Ciechanów

Adres: 06-400 Ciechanów

ul. Fabryczna 8

tel. 23 671-26-46

www.gminaciechanow.pl

urzad@gminaciechanow.pl

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego – art 39-46 w związku z art. 10 ustawy – Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm./

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” z wykonaniem nawierzchni syntetycznej, wyposażeniem w urządzenia zabawowo – rekreacyjne i małą architekturę oraz urządzeniem zieleni.

     

  2. Szczegółowy zakres robót określają załączone dokumenty: projekt zagospodarowania terenu, przedmiar robót /kosztorys ślepy/ i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ.

     

  3. Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni materiały własne, spełniające opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami PN-EN 1176 /cz.1-7/ - Wyposażenie placów zabaw i PN-EN 1177 – Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki.

     

  4. Wskazane w dokumentacji projektowej ewentualne nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów są przykładowe. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty, techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu.

     

  5. Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduje się na działce 18/1 w miejscowości Gumowo.

     

  6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami z uwzględnieniem przepisów związanych z rządowym programem „Radosna Szkoła” tj.:

    1) uchwała Rady Ministra Nr 112 z dn. 07.07.2009r w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009 – 2014 organów prowadzących w zapewnienie bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w latach I – III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - „Radosna Szkoła” ze zmianami wynikającymi z uchwały zmieniającej tę uchwałę, które weszły w życie 04.10.2010r;

    2) rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I – III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia /Dz. U. Nr 110, poz. 915 ze zmianami wynikającymi z rozporządzenia zmieniającego z dnia 4 października 2010 – Dz. U. Nr 187 poz. 1253/.

     

  7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały i nawierzchnię oraz zamontowane urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania /bez uwag/ protokołu końcowego /chyba, ze producent udziela gwarancji dłuższej/ oraz 36 miesięcy rękojmi.

     

  8. Termin usunięcia wad: do 14 dni od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.

     

  9. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

    45.11.27.23-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

    45.11.12.91-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

    37.53.52.00-9 – Wyposażenie placów zabaw

     

    IV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, OFERTACH CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających;

  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;

  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;

 

V TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia nastąpi w terminie do dnia 15 września 2012r.

 

VI OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERT

 

  1. Podstawą obliczenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wnioski wynikłe po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. Przedmiar robót /kosztorys ślepy/ jest dokumentem do obliczenia ceny oferty, w którym wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie /niewypełnione pozycje przedmiaru robót przez Wykonawcę/, nie będą dodatkowo opłacane po wykonaniu prac, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze. Kosztorys należy sporządzić w formie uproszczonej. Każda pozycja powinna zawierać ilość robót, cenę jednostkową i wartość danej pozycji. Cena ofertowa powinna obejmować także koszty robót nie ujętych w projekcie, niezbędnych dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

     

  2. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.

     

  3. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy po stronie Wykonawcy.

     

  4. Ceny jednostkowe oraz wartość robót w poszczególnych pozycjach uproszczonego kosztorysu należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

     

  5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto, określoną w formularzu ofertowym /załącznik nr 1 do SIWZ/.

     

  6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zamówienia.

 

VII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Wykonawcy muszą przedstawić treść oferty odpowiadającą treści SIWZ.

     

  2. Oferta musi zawierać:

    a) Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ

    b) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót.

    c) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy;

 

  1. Wykonawca może złożyć tyko jedną ofertę.

     

  2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

     

  3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

     

  4. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie /pełnomocnictwo/ powinno być przestawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

     

  5. Dokumenty załączone do formularza ofertowego powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/podpisuje osoba upoważniona do podpisywania oferty/.

     

  6. Każda zapisana strona oferty oraz załączonych oświadczeń i dokumentów musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a wszystkie kartki oferty muszą być spięte w sposób trwały.

     

  7. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

     

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w sekretariacie /pok nr 1/ oraz oznaczyć jak w poniższej ramce:

 

 

Nazwa i adres wykonawcy

Urząd Gminy Ciechanów

ul. Fabryczna 8

06-400 Ciechanów

 

 

Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej w Gumowie

w ramach rządowego programu „Radosna szkoła”

 

opatrzyć klauzulą „nie otwierać” przed 20 lipca 2012 r. godz 13:00

 

 

 

  1. Ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zamian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta. Koperta powinna zostać dodatkowo oznaczona dopiskiem „ZAMIANA” lub „WYCOFANIE”. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian treści oferty po upływie terminu składania oferty.

     

  2. Oferty, oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, ze nie mogą być one udostępnione. Informacje zastrzeżone powinny być w sposób trwały oddzielone i oznaczone jako część niejawna oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

     

  3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

  4. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w takim przypadki wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Wykonawca załącza do oferty.

 

VIII WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

 

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.

 

  1. Wykonawcą w SIWZ określa się osobę fizyczna, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

     

  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

    1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;

    2) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Pzp:

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    b) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane w zakresie realizacji placów zabaw z montażem urządzeń rekreacyjnych dla dzieci i wykonaniem bezpiecznej nawierzchni syntetycznej o wartości nie mniejszej niż 100.000 tys. złotych brutto każde, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;

    c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują przy realizacji co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego – zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane /dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z póżn. Zm/.

    d) wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00PLN.

     

  3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w części X SIWZ.

     

  4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

     

  5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

X WYKAZ OSWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODST. ART. 24 UST. 1 USTAWY.

 

  1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 1 do SIWZ;

    2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik Nr 4 SIWZ;

    3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 5 do SIWZ;

    5) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

     

  2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

    1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 1 do SIWZ

    2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy /oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym – załącznik Nr 1/

     

  3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

    1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 2 pkt 2 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

XI INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

 

  1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

    1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale X pkt 2 ppkt 2,

    2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie – dokumenty określone w rozdziale X pkt 1 ppkt 2,3,4,5 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

    3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale X pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w rozdziale X pkt 2 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienie w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

     

  2. Zgodnie z art. 26 us2 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia /przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii/ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – wzór zobowiązania – załącznik Nr 4B do SIWZ. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust 2B ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadni reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje.

 

XII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKLADANIA I OTWARCIA OFERT

 

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów /sekretariat/ do dnia 20 lipca 2012r do godz 12:30. Oferta złożona po terminie będzie zwrócona Wykonawcy bez rozpatrzenia.

  2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2012r o godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, w sali konferencyjnej. Wykonawca mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Przed otwarciem ofert Zamawiający ogłosi kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

    Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy Wykonawców, ceny ofert i okresy gwarancji. Następne odbędzie się badanie ofert.

 

XIII INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI:

 

  1. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują

    1) pisemnie na adres Zamawiającego tj. Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów lub

    2) faxem na nr 23 671-26-46 lub

    3) drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad@gminaciechanow.pl

    Wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania należy kierować do Zamawiającego z zapisem w nagłówku „Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zagospodarowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gumowie”

     

  2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     

  3. Zamawiający udzieli wyjaśnień wszystkim zainteresowanym, którzy otrzymali specyfikacje istotnych warunków zamówienia pod warunków, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

     

  4. Treść złożonych wniosków wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której jest zamieszczona niniejsza specyfikacja.

     

  5. Osoba ze strony Zamawiającego uprawnioną do porozumienia się z Wykonawcami jest Pani Justyna Piotrowska w godzinach od 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.

     

  6. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania z Wykonawcami.

 

XIV TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

  1. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu, który trwa 30 dni.

  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XV OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BEDZIE SIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT, ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT.

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty ostatecznej Zamawiający będzie sie kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena oferty – 100%. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zaoferowała najniższą cenę.

  2. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  3. Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między Zamawiającym a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty z zastrzeżeniem art 87 ust. 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

  4. Zamawiający w tekście oferty poprawia omyłki określone w art. 87 ust. 2 ustawy, niezwłocznie powiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XVI POUCZENIE O SRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

 

  1. Zgodnie z art. 179 ustawy, środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.

  2. W niniejszym postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej uregulowane w dziale VI, rozdział 1-3 w art. 179 – art. 198 g ustawy.

 

XVIII INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie o zamówieniach publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w rozdziale XV kryteria wyboru.

     

  2. O wyborze oferty Zamawiający jednocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieścili informację na stronie internetowej, na której opublikowano SIWZ i w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

     

  3. Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców obiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.

     

  4. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni do dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą, z zastrzeżeniem zapisów art. 94 ust. 2.

     

  5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych oferty, bez przeprowadzenia ponownej oceny chyba, że zajdą przesłanki o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.

     

  6. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

 

XIX WZÓR UMOWY

 

  1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi zał. Nr 3 do SIWZ

  2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków umowy przez Wykonawcę.

 

XX ZAMAWIAJACY NIE PRZEWIDUJE:

 

  1. rozliczeń w walutach obcych,

  2. zawarcia umowy ramowej,

  3. aukcji elektronicznej,

  4. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

  5. zaliczek dla wykonawców.

 

XXI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z e zm/ i przepisy przepisy wykonawcze do tej ustawy.

 

ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ

 

  1. Formularz ofertowy – załącznik Nr 1

  2. Dokumentacja projektowa /projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót/kosztorys ślepy// - załącznik Nr 2

  3. Wzór umowy – załącznik Nr 3

  4. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania – załącznik Nr 4

  5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marek Kiwit

Wójt Gminy Ciechanów

 

Zatwierdzam dnia, 05.07.2012r.


Data wytworzenia: 2012-07-05
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2012-07-05 11:47:00
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 45