LI.6220.13.2019.BP
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Ciechanów
z dnia 29 kwietnia 2020r.
Zgodnie z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z póżn. zm.) zwanej dalej ustawą ooś, art. 9, art. 10 i art. 49§1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz. 256 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 29.04.2020r. została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego modernizacji stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji na terenie działki nr 121/4 obręb Pęchcin gm. Ciechanów.
Z decyzją można zapoznać się w Urzędzie Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, pokój 14, w godzinach od 9.00 do 15.00 (z wyłączeniem dni świątecznych i sobót, tel. 23 672 26 46 w. 116).
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Wójta Gminy Ciechanów w terminie 14 od doręczenia.
Doręczenie decyzji, zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz.256 ze zm.), uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia o jej wydaniu.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:
-zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ciechanów (bip.gminaciechanow.pl),
- wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ciechanów,
- przekazanie Sołtysowi wsi Pęchcin z prośbą o podanie do publicznej wiadomości mieszkańcom sołectwa w sposób zwyczajowo przyjęty.
|
Wójt Gminy Ciechanów
/-/Marek Kiwit |
Data wytworzenia: | 2020-04-29 |
Sporządzone przez: | Dorota Filipowicz |
Data udostępnienia: | 2020-04-29 14:04:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Dorota Filipowicz |
Wyświetleń: | 79 |