> Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego z dnia 27 sierpnia 2019 r.

Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego z dnia 27 sierpnia 2019 r.


WOJEWODA MAZOWIECKI
WI-I.7820.2.3.2019.MR



Warszawa, 27 sierpnia 2019 r.

 


OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO
o wydaniu decyzji

 

Na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1474) zawiadamia się, że w dniu 18 lipca 2019 r. Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję Nr 93/SPEC/2019 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 616 Rembielin - Grudusk - Ciechanów w m. Ciechanów, odc. od km 45+413,00 do km 46+302,00”.
Inwestorem przedsięwzięcia jest: Zarząd Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, reprezentowany przez Pana Krzysztofa Kosińskiego.
Decyzja posiada rygor natychmiastowej wykonalności.

Działki usytuowania obiektu:
- numery działek w istniejącym pasie drogowym:
• jednostka ewidencyjna 140202_2 Gmina Ciechanów, obręb ewidencyjny 0027 Przążewo
dz. o nr ewid.: 66,
• jednostka ewidencyjna 140201_1 Gmina Miejska Ciechanów, obręb ewidencyjny 0020 Scalenie
dz. o nr ewid.: 4098.

- numery działek w projektowanym pasie drogowym, podlegające podziałowi do przejęcia pod inwestycję (w nawiasach numery działek po podziale - tłustym drukiem numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję):
• jednostka ewidencyjna 140202_2 Gmina Ciechanów, obręb ewidencyjny 0027 Przążewo
dz. o nr ewid.: 79 (79/1, 79/2), 95 (95/1, 95/2),
• jednostka ewidencyjna 140202_1 Gmina Miejska Ciechanów, obręb ewidencyjny 0020 Scalenie
dz. o nr ewid.: 4040 (4040/1, 4040/2), 4041 (4041/1, 4041/2), 4099 (4099/1, 4099/2).

- numery działek podlegających ograniczeniu w korzystaniu przeznaczone pod budowę lub przebudowę sieci uzbrojenia terenu, urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, innych dróg publicznych oraz zjazdów, niewchodzące w skład projektowanego pasa drogowego (w nawiasie numery działek przed podziałem):
• jednostka ewidencyjna 140202_2 Gmina Ciechanów, obręb ewidencyjny 0027 Przążewo
dz. nr ewid.: 94,
• jednostka ewidencyjna 140202_1 Gmina Miejska Ciechanów, obręb ewidencyjny 0020 Scalenie
dz. o nr ewid.: 4041/2 (4041), 4099/2 (4099), 4064, 4100/16, 4119.

Do ograniczeń, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy art. 124 ust. 4-7 i art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.).

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi podstawę do dokonania wpisów w księdze wieczystej i katastrze nieruchomości – art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Jednocześnie informuje się, że w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej posiadającej rygor natychmiastowej wykonalności - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5 % wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
Ponadto tutejszy organ wyjaśnia, iż zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 4g ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych: „jeżeli decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nadany został rygor natychmiastowej wykonalności, decyzja ustalająca wysokość odszkodowania wydaje się w terminie 60 dni od dnia nadania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej rygoru natychmiastowej wykonalności.”
Jeśli wykazują Państwo gotowość do wydania nieruchomości, w celu udokumentowania
powyższego faktu winni Państwo wysłać oświadczenie do inwestora.
Od ww. decyzji stronom przysługuje prawo do wniesienia odwołania w terminie 14 dni od skutecznego jej doręczenia, do Ministra Inwestycji i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Płocku, ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock, pokój 103, w godzinach pon. 13.00 - 16.00, czw. 8.00 - 12.00).

 

Data publicznego obwieszczenia 3 września 2019 r.

 

z up. WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

Aleksandra Krzoska Dyrektor Wydziału Infrastruktury
/podpisano elektronicznie/


Data wytworzenia: 2019-09-03
Sporządzone przez: Przemysław Bugdal
Data udostępnienia: 2019-09-03 08:29:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Przemysław Bugdal
Wyświetleń: 18