> Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania


 

Ciechanów, dnia 11 grudnia 2013 r.

RG.6220.14.2013.HP2

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i je-go ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 i 1238) oraz art. 61 ustawy z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania adminis-tracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) zwanej dalej Kpa, zawiadamiam, że w dniu 09.12.2013 r. wszczęte zostało, na wniosek AMB ENERGIA Wytwarzanie Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-656) przy ul. Śnia-deckich 10, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni słonecznej na działce nr ew. 44/5 w obrębie Pęchcin gmina Ciechanów.

 

Informuję o uprawnieniach stron postępowania wynikających z art. 10 Kpa do czynnego w nim udziału

w każdym jego stadium. Strony mogą składać wyjaśnienia, wnioski oraz zapoznać się z aktami sprawy

w Urzędzie Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, pokój nr 14, w dni robocze w godzinach od 900 do 1500, w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia.

 

Niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie (wniosek w pub-licznie dostępnym wykazie pod numerem 30/2013), na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Ciechanów,

w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.gminaciechanow.pl), przekazano stronom postępowania oraz Sołty-som wsi: Pęchcin i Niechodzin z prośbą o podanie do publicznej wiadomości mieszkańcom sołectw

w sposób zwyczajowo przyjęty.

 

Z up. Wójta Gminy Ciechanów

mgr Maria Nadratowska

Sekretarz Gminy

 

 

 

 

 

 

 


Data wytworzenia: 2013-12-12
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2013-12-12 11:47:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 37