> Zapytanie ofertowe - sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa drogi w m. Mieszki Bardony”.

Zapytanie ofertowe - sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa drogi w m. Mieszki Bardony”.


 

Ciechanów, dnia 20.04.2023 r.

Nasz znak:

ID.7010.1.2023.SC

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Ciechanów; ul. Fabryczna 8; 06-400 Ciechanów; tel. (0-23) 672-26-46; e-mail: urzad@gminaciechanow.pl

 

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na dostawy, usługi lub roboty budowlane poniżej wartości 130 000 zł.

I.                   Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa drogi w m. Mieszki Bardony”.

2.    Usługa swoim zakresem obejmuje:

- opracowanie wstępnego projektu zagospodarowania pasa drogowego, działka ewidencyjna 3403/3 obręb Mieszki Różki w celu zaopiniowania, zawierający konstrukcję jezdni o szerokości 5 m z podbudową, pobocza 2*0,75 m, odwodnienie.

        - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę.

 

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

4.        Warunki udziału w postępowaniu:

1)   posiadanie kwalifikacji do wykonywania prac projektowych, uprawnienia projektowe.

2)      posiadanie doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług, tj. wykonanie w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 2 podobnych zadań.

II. Termin realizacji zamówienia  

 

Zadanie należy wykonać w terminie do 31.08.2023 r.

 

III. Kryteria wyboru: najniższa cena brutto - 80 % oraz referencje i doświadczenie 20%

 

Podana cena będzie ceną ryczałtową. Cena zaproponowana i ustalona w ofercie jest ceną brutto (zawierającą obowiązujący podatek VAT - jeśli występuje) i musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN.

 

 

IV. Warunki płatności

 

Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez Gminę Ciechanów pozwolenia na budowę, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku.

 

V. Termin złożenia ofert:

 

Ofertę należy złożyć w terminie do  dnia 04.05.2023 r. do godz. 12oo:

-     w formie papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy; 06-400 Ciechanów; ul. Fabryczna 8; pok. Nr 1 (sekretariat) w zamkniętej i opisanej kopercie: „Przebudowa drogi w m. Mieszki Bardony” oraz z nazwą i adresem Wykonawcy.

-        za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres: urzad@gminyciechanow.pl

O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VI. Pozostałe informacje:

 

Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

1.    Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2.    Oświadczenie o bezstronności i niezależności

3.    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych do zapytania ofertowego.

4.    Kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia prac projektowych.

5.    Potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 2 zadań projektowych (referencje).

 

VII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami

 

Sławomir Chmieliński - tel.: (23) 672-26-46  wew. 123. /fax: 23  672-26-46 wew. 103, e-mail: s_chmielinski@gminaciechanow.pl

 

VIII. Sposób przygotowania oferty:

 

Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z niezbędnymi dokumentami wskazanymi w pkt. VI.

 

IX. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania oraz zawarcia umowy:

 

1.    Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/ podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynął na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

2.    Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny i odstąpić od udzielenia zamówienia. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenia.

3.    Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny. W przypadku takiego rozstrzygnięcia, zostaną
o nim zawiadomieni wszyscy, którzy złożyli ofertę.

4.    Zawarcie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z wybranym wykonawcą.

 

 ZAŁĄCZNIKI 2 :

  • zalacznik nr 1 do zapytania ofertowego Mieszki Bardony 0
  • zalacznik nr 2 do zapytania ofertowego gminy ciechanow 0
  • SKM C224e23050813121-4 0
  • Informacja o wyborze oferty Przebudowa drogi Mieszki Bardony 0

  • Data wytworzenia: 2023-04-21
    Sporządzone przez: Ilona Mróz
    Data udostępnienia: 2023-04-21 12:09:00
    Rodzaj zamówienia: Informacja
    Opublikowane przez: Ilona Mróz
    Wyświetleń: 125