> ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE


 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

  Nazwa Zamawiającego:              Gmina Ciechanów, reprezentowana przez Wójta Gminy 

                                                                               p. Stefana Pawłowskiego

  Siedziba:                                     Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8  06-400 Ciechanów

 

Strona internetowa:                       www.gminaciechanow.pl

 

 

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8  06-400 Ciechanów  tel.23 6722210

Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.

 

 

 

 

 

I.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie  prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości zamówienia do 130 000,00 zł

II.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      

1.   Usługa wykonania monitoringu wizyjnego na terenie parkingu przed budynkiem, oraz w budynku urzędu gminy Ciechanów, wraz z niezbędnym osprzętem

2.  Opis przedmiotu zamówienia

 

1.       Rejestrator IP 16 kanałowy z pamięcią nagrywania dla 8 kanałów do 45 dni

2.      Kamery zewnętrzne IP – 5  Mpx - 5 sztuk

3.      Kamery wewnętrzne IP – 2   Mpx - 3 sztuki

4.      Zasilacz buforowy do kamer wraz z akumulatorem - 1 sztuka

5.      Akcesoria, puszki montażowe, okablowanie, kanały elektroinstalacyjne

6.      Wykonanie instalacji zewnętrznej do słupa oświetleniowego oraz kamer umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku.

 

Na wykonanie powinna być udzielona 24 miesięczna gwarancja.

Na sprzęt powinna być gwarancja producenta.

Konfiguracja systemu powinna być wliczona w cenę.

 

 , przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do realizacji zamówienia

                Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu  wykonanie przedmiotu zamówienia :

  

 

Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia  i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót.

 

3.      Podstawowe wymagania dotyczące robót:

1)      Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany będzie do uzgodnienia i zaakceptowania z Zamawiającym szczegółowego planu wykonania robót.

2)      Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, zabezpieczenie placu budowy . Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3)      Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabryczne nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu

4)      Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący uszkodzenia infrastruktury nadziemnej, podziemnej i mienia osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wynikłej z tytułu wyrządzenia powyższych szkód.

 

4.                  Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty ,  oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji opisuje projekt umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

Zamawiaj

  • FORMULARZ OFERTOWY 0
  • SKM C224e23042713180 0
  • SKM C224e23050813122-3 0

  • Data wytworzenia: 2023-04-14
    Sporządzone przez: Ilona Mróz
    Data udostępnienia: 2023-04-14 13:28:00
    Rodzaj zamówienia: Informacja
    Opublikowane przez: Ilona Mróz
    Wyświetleń: 70