ZAPYTANIE OFERTOWE
Nazwa Zamawiającego: Gmina Ciechanów, reprezentowana przez Wójta Gminy
p. Stefana Pawłowskiego
Siedziba: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów
Strona internetowa: www.gminaciechanow.pl
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:
Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8 06-400 Ciechanów tel.23 6722210
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości zamówienia do 130 000,00 zł
1. Usługa wykonania monitoringu wizyjnego na terenie parkingu przed budynkiem, oraz w budynku urzędu gminy Ciechanów, wraz z niezbędnym osprzętem
2. Opis przedmiotu zamówienia
1. Rejestrator IP 16 kanałowy z pamięcią nagrywania dla 8 kanałów do 45 dni
2. Kamery zewnętrzne IP – 5 Mpx - 5 sztuk
3. Kamery wewnętrzne IP – 2 Mpx - 3 sztuki
4. Zasilacz buforowy do kamer wraz z akumulatorem - 1 sztuka
5. Akcesoria, puszki montażowe, okablowanie, kanały elektroinstalacyjne
6. Wykonanie instalacji zewnętrznej do słupa oświetleniowego oraz kamer umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku.
Na wykonanie powinna być udzielona 24 miesięczna gwarancja.
Na sprzęt powinna być gwarancja producenta.
Konfiguracja systemu powinna być wliczona w cenę.
, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia :
Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót.
3. Podstawowe wymagania dotyczące robót:
1) Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany będzie do uzgodnienia i zaakceptowania z Zamawiającym szczegółowego planu wykonania robót.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, zabezpieczenie placu budowy . Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabryczne nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu
4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący uszkodzenia infrastruktury nadziemnej, podziemnej i mienia osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wynikłej z tytułu wyrządzenia powyższych szkód.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty , oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji opisuje projekt umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiaj
Data wytworzenia:
2023-04-14
Sporządzone przez:
Ilona Mróz
Data udostępnienia:
2023-04-14 13:28:00
Rodzaj zamówienia:
Informacja
Opublikowane przez:
Ilona Mróz
Wyświetleń:
70