W WYNIKU ZNALEZIONEGO BŁĘDU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A I NR 1B DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO WPROWADZONO ZMIANY W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Ciechanów, dnia 12.11.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy Ciechanów zaprasza do składania oferty na dostawę pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w Gminie Ciechanów -”Chcemy i możemy więcej”.
Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Gumowie i w Szkole Podstawowej w Chotumiu.
Zakres, ilość i parametry pomocy dydaktycznych będących przedmiotem dostawy określone są w
Załączniku nr 1A i 1B do zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot umowy minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru.
2. Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez wykonawcę do Szkół Podstawowych w Gumowie i w Chotumiu.
Termin wykonania 10 dni od daty podpisania umowy.
3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta, co do treści spełnia wymagania zamawiającego,
b) z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne
c) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
d) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
Podstawowa zasada oceny ofert
Kryterium :Cena za realizacje zamówienia - 100 %
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto.
Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Opis sposobu przygotowywania ofert:
Wymagane dokumenty:
1.Oferta - zał. Nr 2
2.Formularz ofertowy dla Szkoły Podstawowej w Gumowie zał. Nr 2 A
3. Formularz ofertowy dla Szkoły Podstawowej w Chotumiu zał. Nr 2 B
3. Projekt umowy –zał. Nr 3
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się z Zamawiającego z Wykonawcami:
Wszelkie pytania kierowane do zamawiającego należy przesyłać na adres: e -mail: gzeas@o2.pl
lub faksem23/6724179.
Osoba uprawniona do kontaktu:Katarzyna Nowakowska
6. Miejsce oraz termin składania ofert
Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Ciechanowie
ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów
Oferty należy składać do dnia 20.11.2013r. do godz. 12.00
Opakowanie i adresowanie oferty:
Podpisane i wypełnione załącznikinależy umieścić w kopercie. Koperta powinna być nieprzezroczysta i zapieczętowana w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.
Kopertazaadresowanym i opisanym zgodnie z poniższym wzorem:
Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Ciechanowie
ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów
Opatrzyć klauzulą:
„Nie otwierać” przed dniem 20.11.2013r. godz. 12.30
7. Informacje o dopuszczeniu lub niedopuszczeniu składania ofert częściowych- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
8.Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych pomocy dydaktycznych. Oferowany przedmiot zamówienia ma być wniesiony we wskazane przez zamawiającego miejsce . Odbiór ilościowy i jakościowy odbędzie sie w dniu rozładunku i rozpakowaniu dostawy w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Przedstawiciela Zamawiającego .Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia w SP Gumowo jest Dyrektor Hanna Pniewska ; w SP w Chotumiu jest Dyrektor Mirosława Ryszkowska .
Wskazanie w zał. nr 2 -Formularz ofertowy znaków towarowych, lub pochodzenia towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami. Wskazanie
producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
Wójt Gminy Ciechanów
Marek Kiwit
Data wytworzenia: | 2013-11-13 |
Sporządzone przez: | Małgorzata Sochacka |
Data udostępnienia: | 2013-11-13 11:41:00 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Małgorzata Sochacka |
Wyświetleń: | 68 |