> Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów


Ciechanów, 09.02.2022 r.

 

 

 

 

Na podstawie § 56 Uchwały Nr XLII/239/18 Rady Gminy Ciechanów w sprawie Statutu Gminy Ciechanów zwołuję posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji  Rady Gminy Ciechanów w dniu 16.02.2022 r. o godz. 10.00 w lokalu Urzędu Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Omówienie petycji z dn. 27.01.2022 r. dot. ,,Podjęcia niezwłocznych działań związanych ze stanem drogi gminnej – ul. Słoneczna w m. Gąski”.
  3. Omówienie petycji z dn. 28.01.2022 r. dot. działalności Wójta Gminy Ciechanów.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie obrad.

 

 

 

 

Przewodniczący Komisji

Zygmunt Skałkowski

 

 

 

 

 

 


Data wytworzenia: 2022-02-11
Sporządzone przez: Małgorzata Sochacka
Data udostępnienia: 2022-02-11 12:30:00
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Małgorzata Sochacka
Wyświetleń: 14