Uchwała nr XXIII/135/25
Rady Gminy Ciechanów
z dnia 28 listopada 2025 r.
w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/119/20 z dnia 21 sierpnia 2020 roku Rady Gminy Ciechanów w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153 ze zm.) oraz art. 6 r ust. 3, ust. 3c, ust. 3d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733) , po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie, Rada Gminy Ciechanów uchwala, co następuje:
§ 1.
W uchwale nr XXI/119/20 Rady Gminy Ciechanów z dnia 21 sierpnia 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi wprowadza się następujące zmiany:
1. § 2 ust.1 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony od samochodów osobowych, odpady tekstylne i odzieży- na zasadzie „wystawki” nie rzadziej niż dwa razy w roku (przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym)”..
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ciechanów
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
|
Przewodniczący Rady Gminy |
| Data wytworzenia: | 2025-12-04 |
| Sporządzone przez: | Monika Staniszewska |
| Data udostępnienia: | 2025-12-04 12:35:53 |
| Rodzaj zamówienia: | Informacja |
| Opublikowane przez: | Monika Staniszewska |
| Wyświetleń: | 14 |