Ciechanów, dnia 20 sierpnia 2025 r.
RO.0012.2.11.2025
Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów
Na podstawie § 56 Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów w sprawie Statutu Gminy Ciechanów z późn. zm., zwołuję posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ciechanów w dniu 25 sierpnia 2025 r. o godz. 9.00 w lokalu Urzędu Gminy Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów.
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Zapoznanie się i rozpatrzenie petycji z dnia 18 czerwca 2025 r. dotyczącej uzupełnienia i modyfikacji projektu przebudowy drogi gminnej nr 120242 W.
3. Zapoznanie się i rozpatrzenie petycji z dnia 10 lipca 2025 r. dotyczącej wykonania naprawy drogi gminnej w Rutkach Begnach oraz wykonania projektu dokumentacji technicznej.
4. Zapoznanie się i rozpatrzenie skargi na działalność Wójta z dnia 22 maja 2025 r. (data wpływu do Urzędu 4 czerwca 2025 r.)
5. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Komisji
/-/ Katarzyna Kaliszewska
| Data wytworzenia: | 2025-08-20 |
| Sporządzone przez: | Monika Staniszewska |
| Data udostępnienia: | 2025-08-20 13:53:55 |
| Rodzaj zamówienia: | Informacja |
| Opublikowane przez: | Monika Staniszewska |
| Wyświetleń: | 206 |