Uchwała Nr VII/40/24
Rady Gminy Ciechanów
z dnia 23 września 2024 r.
w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów
Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 1, art. 40 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r., poz. 609 ze zm.), Rada Gminy Ciechanów uchwala, co następuje:
§ 1.
W uchwale Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 28:
a) ustęp 1 otrzymuje brzmienie:
„1. O terminie, miejscu sesji Przewodniczący Rady zawiadamia radnych, co najmniej na 7dni przed terminem obrad:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres skrzynki mailowej Radnego Gminy, albo
2) na wniosek radnego - za pośrednictwem operatora pocztowego świadczącego usługi pocztowe, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wysłanym na adres zamieszkania lub adres wskazany przez radnego albo w inny sposób za pokwitowaniem - decyduje data doręczenia zawiadomienia.”,,
b) ustęp 5 skreśla się.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ciechanów.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Przewodniczący Rady Gminy |
Data wytworzenia: | 2024-09-27 |
Sporządzone przez: | Przemysław Bugdal (Główny specjalista ds. IT - technologii informacyjnych) |
Data udostępnienia: | 2024-09-27 11:13:26 |
Rodzaj zamówienia: | Uchwała |
Opublikowane przez: | Administrator Serwisu |
Wyświetleń: | 64 |