> Uchwała Nr VII/40/24 Rady Gminy Ciechanów z dnia 23 września 2024 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów

Uchwała Nr VII/40/24 Rady Gminy Ciechanów z dnia 23 września 2024 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów


Uchwała Nr VII/40/24
Rady Gminy Ciechanów

z dnia 23 września 2024 r.

w sprawie zmiany Uchwały Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów

Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 1, art. 40 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r., poz. 609 ze zm.),  Rada Gminy Ciechanów uchwala, co następuje:

§ 1. 

W uchwale Nr II/12/18 Rady Gminy Ciechanów z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Ciechanów wprowadza się następujące zmiany:

1) W  § 28:

a) ustęp 1 otrzymuje brzmienie:

„1. O terminie, miejscu sesji Przewodniczący Rady zawiadamia radnych, co najmniej na 7dni przed terminem obrad:

1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres skrzynki mailowej Radnego Gminy, albo

2) na wniosek radnego - za pośrednictwem operatora pocztowego świadczącego usługi pocztowe, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wysłanym na adres zamieszkania lub adres wskazany przez radnego albo w inny sposób za pokwitowaniem - decyduje data doręczenia zawiadomienia.”,,

b) ustęp 5 skreśla się.

§ 2. 

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ciechanów.

§ 3. 

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa  Mazowieckiego.

 

 

 

Przewodniczący Rady Gminy


Karol Makijonko


Data wytworzenia: 2024-09-27
Sporządzone przez: Przemysław Bugdal (Główny specjalista ds. IT - technologii informacyjnych)
Data udostępnienia: 2024-09-27 11:13:26
Rodzaj zamówienia: Uchwała
Opublikowane przez: Administrator Serwisu
Wyświetleń: 38